duminică, 28 septembrie 2014

Haul Septembrie.

Simteam atata nevoie sa ma rasfat si eu si sa imi cumpar si eu diverse, dar momentan mi-am luat strictul necesar. Oricum, o sa urmeze cat de curand si o alta sesiune de cumparaturi, in care sa-mi iau vrute si nevrute si sa-mi iau tot ce imi pofteste inimioara. Hai sa incepem totusi cu postarea initiala: nu mai aveam blugi. Adica aveam dar nu mai erau ok. Booon, si trebuie sa-mi cumpar blugi, asa ca am fost prin Glow si prin Terranova. Apropo, oferta la Terranova: cumperi de 150 de lei si primesti un voucher de 50 de lei. Si blugi de dama incepand de la 49,99 lei. Si mi-am luat:



Blugi  (ultima pereche) - 19,99 lei.


Curea - 4,99 lei.


Blugi - 49,99 lei.


Maieu - 19,99 lei.

Si la Glow daca cumperi in timpul saptamanii ti se da un voucher cu 25% reducere penru weekend-ul urmator :). Si am trecut prin Lidl pentru cumparaturi si mi-am luat acetona, dar nu mai stiu cat a costat. Daca ati folosit-o vreau parerea voastra despre ea.


 Voi ce v-ati cumparat in ultimul timp? V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Sa le porti cu drag!cum e acetona? o vad mereu,dar nu am luat niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! Acetona am folosit-o o data, si mi s-a parut o acetona buna. N-am folosit-o inca la o oja cu sclipici, care se ia mai greu.

      Ștergere
  2. E buna acetona de la Lidl, eu cu siguranta o voi recumpara. Hainutele sunt tare frumoase, sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca o sa recumpar acetona. Mersi :*

      Ștergere