marți, 16 septembrie 2014

Ramble + Castigatoarea concursului!

Hai sa incepem prima si prima oara cu ce este mai interesant: castigatoarea! Am intrat frumos pe random.org iar site-ul a ales: numarul 17! 


Acum nu ne ramane decat sa ne uitam la lista de participanti: 




1.NicoletaAlexandra
2.NicoletaAlexandra
3.Carmen Dumitru
4.Carmen Dumitru
5.Axela Stanciu
6.Axela Stanciu
7.Cristi Andreea
8.Cristi Andreea
9.Steluta Marcu
10.Andreea Corina
11.Andreea Corina
12.Cristina Sterie
13.Cristina Sterie
14.Mihaela Barcer
15.Mihaela Barcer
16.Petcu Stefania
17.Petcu Stefania
18.Nicoleta Agache
19.Nicoleta Agache
20.Marilena Anton
21.Marilena Anton
22.Janeta Janeta
23.Janeta Janeta
24.Adina Gavriloi
25.Adina Gavriloi
26.Cristina Popescu
27.Cristina Popescu
28.Nadia Candrea
29.Nadia Candrea
30.Andreia Daniela
3.Andreia Daniela
32.Crasmaru Mirela
33.Crasmaru Mirela
34.Lucica Lazar
35.Lucica Lazar
36.Gabriela Ungureanu
37.Gabriela Ungureanu
38.Ana-Maria Gurgu
39.Ana-Maria Gurgu
40.Iulia Savu
41.Iulia Savu

Dupa cum se vede, castigatoarea este PETCU STEFANIA! Draga mea, astept datele tale ori printr-un mesaj privat pe Facebook sau un mail la mari.punct_ba@yahoo.com cu datele tale de contact :). Ai la dispozitie 48 de ore pentr a-mi da datele, altfel voi alege alta castigatoare.

In rest, voi cum o mai duceti? Cum mai este? Eu nu am mai avut timp nici de mine, ca mi-am gasit un job nou, si probabil stiti cum e cand va duceti intr-un loc nou si nu cunoasteti. Trebuie sa ma adaptez, atat la ceea ce fac cat si cu colegii. Dar este ok, cel putin pana acum, iar singura problema este ca n-am avut material sa scriu pe blog, deoarece n-am mai iesit nicaieri, n-am mai cumparat nimic, iar singura solutie ar fi sa fac review-uri, cel putin deocamdata. Dar nu stiu la ce produse v-ar interesa, asa ca daca suneti curiosi de ceva anume, spuneti-mi, si in plus de asta, daca vreti alt tip de postari, spuneti-mi si treaba asta! Hai ca mai vorbim si cu alta ocazie, v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu