joi, 25 septembrie 2014

Today I like... [Autumn edition!]

Mai are rost sa va spun cat imi place toamna? Vazusem niste poze, nimic iesit din comun, cu specific tomnatic. M-a apucat cautarea de poze frumoase, mirifice si mirobolante care au in comun toamna si m-am indragostit! Adica de ce nu ti-ar placea toamna? Sincer! Si eu am inghetat azi de dimineata de frig cand veneam de la munca, dar nimic nu bate acel sentiment cand esti infrigurata si bei o ciocolata calda! Oricum, va las cu pozele tomnatice, sper sa va placa!















4 comentarii:

  1. chiar frumoase... cea cu ceai sau suc.. nu-mi dau seama, scobit in mere, e super tare... trebuie sa incerc si eu...
    www.farmacistonline.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este ceai. Dar este intr-adevar destul de ingenioasa si este de efect. Ma bucur ca iti plac!

      Ștergere