marți, 7 octombrie 2014

Haul: Elf [1]

Vin acasa de dimineata de la munca, obosita, ma pun sa ma culc. Dupa doua ore ma suna Razvan ca trebuie sa ajunga curierul cu comanda, asa ca m-am trezit. Dupa doua minute dupa ce am primit coletul si l-am verificat, m-am pus din nou sa dorm. 

Asa ca m-am trezit, am facut poze si vreau sa va povestesc despre comanda de la Elf, pentru ca a fost si inca este activa promotia cu 30% reducere la toate produsele. Am profitat de ocazie, pentru ca aveam nevoie de primer, de pudra si de tusul meu preferat de ochi si am plasat o comanda. Atat vroiam sa comand, ma jur! Dar, impinsa de la spate de iubitul meu si incurajata sa-mi cumpar mai multe, mi-am mai luat un concealer si un ruj, pentru ca vroiam sa vad cum sunt rujurile lor de atata timp. Asadar, va prezint comanda mea!


*Impachetate, fumoase, exact cum le-am primit*



Gama Essential:
Primer - nuanta Sheer
Baton corector - nuanta Rosy Beige
Pudra de fata- nuanta Rosy Beige
Ruj - nuanta Posh
Pret fiecare: 6,3 lei
Gama Studio:
Tus de ochi crema - nuanta Black
Pret: 15,4 lei


*un close-up cu rujul, dar n-am reusit sa ii prind culoarea reala (scuzati-mi piciorul)*

N-am facut poze multe din cauza ca nu mai exista lumina naturala, iar nuantele cu blit nu au nuanta reala. Dar daca vreti un review la un anumit produs, puteti sa-mi spuneti, iar atunci o sa fac multe multe poze! Voi ati incercat ceva de la Elf? Eu folosesc produsele lor de multi ani, iar pana acum n-am avut decat o singura dezamagire, dar nu in materie de farduri. V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Primerul imi place tare mult!
    Sunt curioasa cum este pudra! :D
    Sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fac un review asupra pudrei, sa-ti dau mai multe detalii :*

      Ștergere
  2. Si eu azi am vrut sa dau o comanda sa-mi refac stocul la primer, dar cred ca nu mai este reducerea aceea cu 30% :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai e oferta cu 30% reducere dar este aceasta: "Transport GRATUIT prin Curierat la comenzi de minim 52 lei!" Poate te ajuta :)

      Ștergere
  3. Batonul corector e destul de bun, iar de primer ce sa mai zic...pt mine nu exista comanda la Elf fara primerul acesta :)) sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Batonul inca nu l-am folosit, pudra o folosesc de vreo 2 ani, iar de ruj sunt foarte multumita pentru pretul lui! Mersi :*

      Ștergere