miercuri, 15 octombrie 2014

Produse cosmetice naturale de la Marillys!

Ingrijirea corpului nostru este importanta, atat la femei, cat si la barbati. Indiferent de varsta pe care o avem, niciodata nu trebuie sa ne neglijam corpul, pentru ca este singurul loc in care suntem intr-adevar acasa, oriunde ne-am duce. Asadar, trebuie sa avem grija de noi cu cele mai bune produse, incepand de la produse cosmetice si continuam cu o dieta sanatoasa si sport. Dar astazi o sa vorbim despre produse cosmetice naturale Marillys.


Pentru a fi siguri ca ne ingrijim corect trebuie sa folosim produse cosmetice naturale, pentru ca este o diferenta enorma intre produsele cosmetice de pe rafturile magazinelor si cele naturale, iar cele care le-au incercat pot sa confirme asta. Mi-ar placea sa-mi fac eu diverse produse naturale, sa mi le mesteresc eu cu manutele mele, dar nu cred ca mi-ar iesi ce trebuie.
Am descoperit recent site-ul Marillys, in care am gasit o gramada de produse cosmetice naturale, diverse, atat pentru femei, cat si pentru barbati sau chiar bebelusi, cadouri, promotii. In mod special m-am indragostit de acest produs, pe care il gasiti aici. Nu-i asa ca este absolut minunat?


Un alt produse care mi-a atras atentia si m-a facut foarte curioasa asupra lui ar fi acest ulei, cu Portocala si Scortisoara, care cred ca miroase divin! Mai ales ca ador sa mi se faca masaj, din cauza faptului ca stau la munca foarte mult timp in picioare, iar un masaj este bine venit intotdeauna!

In ziua de azi, intr-o lume deja suprapoluata si in care aproape nimic nu mai este natural, maca de corpul nostru sa avem grija. As vrea sa ma pot ingriji mai bine pe viitor si vreau sa incerc mai multe produse cosmetice naturale, de la ingrijirea corpului pana la cea a fetei si a parului. Marillys este locul in care putem sa gasim produsele cosmetice naturale de care avem nevoie sa fim mai sanatoase si implicit, mai frumoase. Ganditi-va doar binele pe care o sa il faceti corpului vostru si cum o sa va simtiti dupa aceea, cand pielea o sa straluceasca de sanatate, iar restul persoanelor vor fi diafane, sumbre, pe langa voi.
Parerea mea este sa nu mai stati pe ganduri si sa incepeti sa faceti o schimbare, sa aduceti naturalul la voi in viata, asta daca nu ati facut-o deja. Asadar, incepeti schimbarea! 

Voi ati folosit produse cosmetice naturale? Daca da, ce produse? Daca nu, ce v-ar atrage sa incepeti sa le folositi? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu