joi, 16 octombrie 2014

Review: Pudra de fata Elf, gama Essential.

Eu folosesc de mult timp pudra de fata de la Elf. Ma impac bine cu ea, iar la pretul pe care il are este mai mult decat accesibila. Dar, hai sa va povestesc mai in detaliu despre ea. 

Pe site, daca cititi la descriere, va scrie asta despre pudra: "Ofera-ti un retus final fara defecte cu acesta pudra matasoasa, care se aseaza uniform pe piele. Trateaza si previne imperfectiunile pielii cu ingredientii activi.Utilizati in cazul tenului cu probleme. Absoarbe grasimea tenului, creand un aspect mat.", iar ingredientele sunt acestea: Talc, Mica, Kaolin, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Titanium Dioxide, Cyclomethicone, Zinc Stearate, Petrolatum, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance(Aroma), Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ultramarines (CI 77007)."





Personal, eu am folosit nuanta Rosy Beige. Pudra vine impreuna cu un buretel, dar care nu ajuta cu nimic aplicarea ei, deoarece absoarbe foarte mult produs si ramane acolo. Cel mai bine se aplica cu o pensula. Este un pic prea prafoasa si este riscul sa luati prea mult produs chiar si cu pensula, dar tot ce trebuie este doar putina atentie.

Ce-mi place mie la aceasta pudra este faptul ca matifiaza tenul. Intr-adevar, nu pot sa spun un timp exact cat dureaza acest efect, pentru ca depinde si de fond de ten. Despre tratarea imperfectiunilor nu pot sa spun absolut nimic, pentru ca nu am un ten cu probleme ca sa-mi pot da seama daca are sau nu efect. 


Daca doriti sa cumparati aceasta pudra de pe site, o gasiti in 7 nuante, aici. Eu pe viitor o voi comanda in continuare, deoarece raportul calitate-pret este excelent. Ultima pudra de care nu am abuzat dar am folosit-o cel putin de 3-4 ori pe saptamana m-a tinut mult, mult timp, si desi gramajul este de 5 grame, credeti-ma ca ajunge pentru cel putin 5-6 luni, sau cel putin pentru mine. Daca mai aveti alte intrebari despre aceasta pudra, nu va sfiiti sa o adresati, iar pe site-ul Elf iar este o oferta foarte buna! 

Voi ati folosit aceasta pudra? Ce parere aveti despre ea? 
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu