marți, 28 octombrie 2014

Tutorial: Cum sa obtii o fata decenta pentru a iesi afara?

Desi afara este ca dracu', pentru ca altfel chiar n-am cum sa zic, eu trebuie sa ma duc la munca mai incolo si trebuie sa aratam decent cand infruntam aceste schimbari de vreme, ma gandeam cum obtin eu o fata decenta de iesit afara. Arat groaznic, dar cu putin corector, fond de ten si pudra pot sa spun ca arat normal. Dar cand merg la un film, la munca, sau in alte parti unde trebuie sa arat si eu cat mai ok si fresh, mereu apelez la acelasi look. Apropo, chiar daca n-are legatura cu postarea tin sa va anunt ca devin destul de sarcastica atunci cand vremea de afara e mohorata, iar parul meu in poze era naspa. Daca vreti sa vedeti cum ajung sa am si un podoaba capilara normala pentru iesit, fac un tutorial si pentru asta, no probs.


Sa incepem. Deci, dupa ce ma dau cu corector, fond de ten si pudra fata mea arata cam asa:


Imi aleg 2 nuante de obicei pentru ochi: una neutra, care se apropie cat de cat de culoarea fetei, si alta inchisa, de obicei negru. Pe prima o intind pe toata pleoapa, iar pe cea inchisa cum o sa observati in poza.



Urmeaza tusul si rimelul! Asta ca sa nu arat ca un zombie...


Si gata. Asta este tot ceea ce fac cand sunt nevoita sa ies afara cand nu am nici cel mai mic chef sa ma aranjez, iar acesta este machiajul care nu necesita nici timp, nici imaginatie. 




Produsele folosite sunt acestea:


Fond de ten Giordani Gold Age Defying Foundation - Light Ivory
Pudra Elf Clarifying Pressed Powder - Rosy Beige
Corector Elf All Over Cover Stick - Rosy Beige



Oriflame Trio Smoky Collection - Smoky Brown
Elf Quad - Drama
Elf Cream Eyeliner - Black
Oriflame Rimel Hyperstretch - Black

Si cam astea au fost toate produsele si toate cele spuse. Rujul este optional. Puteti alege orice nuanta de ruj vreti sau un balsam de buze. Cand nu aveti chef sa stati 5 ore in oglinda pentru a arata fancy, puteti sa aplicati acest tutorial. Da intotdeauna roade, credeti-ma. Voi ce parere aveti? V-am pupat!

4 comentarii: