duminică, 28 decembrie 2014

5 din 2014!

Deci nici nu-mi vine sa cred ca s-a dus si anul acesta! Stateam si ma uitam pe blog sa-mi revad postarile si tot ce pot sa zic este ca imi pare rau ca nu am scris mai mult pentru voi, dragii mei. Intr-adevar, anul acesta am fost mai personala cu voi, am scris nu numai despre make-up, ingrijire, haul-uri, cat si despre excursii, ganduri si experiente, pentru ca mi-am dat seama ca acest blog este locul meu in care pot sa imi exprim parerile, gandurile si trairile. Am ales din acest an 5 postari, care imi sunt cele mai drage mie, care sper ca le-ati citit cu drag si v-au placut la fel de mult cum mi-a placut mie sa le scriu. 

1. EOTD: Sweet dreams! - Ironia face ca aceasta postare sa fie si prima din an! Imi place foarte mult acest machiaj, este unul destul de simplu, iar acum imi pare rau ca nu am mai avut timp sa ma mai joc cu pensulele si fardurile asa cum faceam inainte...



2. Tag: 50 de lucruri despre mine. - O postare personala, in care dezvalui cateva lucruri despre mine, pentru a ne cunoaste mai bine.


3. OOTD: Flower Power! - Cat de draga mi-a fost aceasta postare! Mi-a placut la nebunie sa fac aceste poze in gradina aceea pliiina de flori minunate, colorate, parfumate!


4. NOTD: Blurred lines. - O manichira tare simpatica si simpla de facut! De fiecare data cand nu stiti un model de manichiura puteti oricand sa folositi acest model!


5. Tutorial: Cum sa obtii o fata decenta pentru a iesi afara? - Aceasta postare am vrut sa o fac mai amuzanta un pic, dar nu stiu cat de mult am reusit. Ideea postarii este ce fac pentru a iesi afara fara sa arat ca un zombie. 


Pentru mai multe noutati si detalii de zi cu zi va astept pe pagina de Facebook a blogului. Voua care postare v-a placut cel mai mult? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu