vineri, 19 decembrie 2014

Bunatati de la Marillys!

Ieri la posta. O aglomeratie infernala, galagie si nu mai spun prin ce mirosuri a trebuit sa stau. De ce? Am primit prin posta un pachetel frumos ambalat de la Marillys. Nu stiti ce este? O firma care produce cosmetice naturale realizate manual. Am scris aici un mic articol. In micul pachetel erau trei produse: sapun cu catina, balsam de buze cu catina si ulei pentru masaj cu ambra si mosc. 



Cand am deschis cutiuta a inceput sa miroasa in toata masina a catina si mosc! Mirosul produselor m-a impresionat in mod placut, asa ca nu am ezitat si am inceput sa incerc balsamul de buze, care la prima folosire mi-a hidratat instant buzele!


Il gasiti aici.
Descriere: "Uleiurile vegetale naturale și ceara de albine, sunt  ingredientele minunate care hidratează pielea sensibila a buzelor si o feresc de factorii de mediu care o deterioreaza. Am adăugat mai nou în compoziție unt de shea și unt de cacao, uleiul de cătină grăbește vindecarea buzelor. Deși are culoarea portocalie, uleiul de cătină nu colorează buzele doar intensifică culoarea lor naturală lăsând un luciu plăcut. Fiind realizat doar din ingrediente naturale, balsamul de buze cu cătină, nu este toxic în cazul ingerării."


Acesta nu il gasiti disponibil pe site, dar puteti gasi alte feluri de lotiuni pentru masaj aici.


Descriere: "Săpunul natural Marillys cu ulei si sirop de cătina are efecte benefice asupra pielii datorită unui număr mare de elemente nutritive conținute de acest fruct. Cătina este un puternic antioxidant natural, cătina ajută la regenerarea celulelor, grăbind vindecarea; este excelentă împotriva bolilor de piele şi îmbătrânirii.

Fructele de cătina conțin, în proporție de 35%, acid palitoleic - un acid gras foarte important care se găsește în compoziția pielii, ajutand la întinerirea celulelor și la vindecarea leziunilor. Săpunul cu cătină este indicat în folosire pentru îngrijirea tenului normal, are efect nutritiv si antirid. Acest săpun mai este indicat și în îngrijirea zilnică a arsurilor de orice fel dar mai ales a celor solare. Este indicat în igiena zilnică a degerăturilor, a psoriazisului şi a diferitelor eczeme."


Ingrediente:


Acest sapun il gasiti aici

Voi ati folosit produse de la Marillys? Daca da, cum v-au parut? Vreti sa fac un review separat pentru unul din produsele primite? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu