miercuri, 3 decembrie 2014

Haul: Random!

Hei!

In postarea asta o sa va arat ultimele lucruri cumparate/primite in ultima luna. Nu prea as mai fi vrut sa fac aceasta postare, dar vazand cate chestii s-au strans, am zis hai sa o fac, de ce nu? 


Din prima tura cand am fost la Lidl am luat 2 geluri de dus care sunt GENIALE! Sunt cremoase, iti lasa pielea fina iar mirosul e divin! Fiecare costa 5 lei daca nu ma insel. Si am vazut lumanare. Si a strigat dupa mine iar eu n-am avut cum s-o las acolo. Miroase frumos dar nu isi mentine mirosul aprinsa. A costat 7 lei.




La a doua tura de Lidl, pe langa mancare si ce-am mai cumparat, am mai adaugat o alta lumanare! Asta este "Christmas Edition", miroase a mar si scortisoara dar inca nu am aprins-o. A costat 5 lei.



De la Lady's a trebuit sa imi iau vopsea, pe care nu am pozat-o. Pe langa asta mi-am luat Fond de ten de la Impala, care este genial! A costat doar 20 de lei dar este absolut minunat! Si n-am putut sa ma abtin si mi-am luat si niste cercelusi! Setul a costat 5 lei.


De la La Roche Posay am primit spre testare kitul Effaclar Duo +. La prima impresie, lasa tenul mat si vedem cum decurge treaba in continuare.


Cam acestea sunt lucrurile pe care am pus mana in ultimul timp. O sa vina Craciunul si or sa urmeze adevaratele cumparaturi! Pana atunci va urez o seara placuta si fiti cuminti sa vina Mosul la voi! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu