miercuri, 28 ianuarie 2015

January Favourites!

Ce mai faceti dragele mele? 

Am neglijat in ultimul timp acest blog, recunosc, din cauza noului loc de munca unde a trebuit sa ma dedic cam tot timpul. Dupa vacanta la munte, de care majoritatea stiti de pe Facebook, a trebuit sa fiu non-stop cu munca. Asadar, cum am prins o zi libera in care sa fiu si odihnita si inspirata (mai rar combinatia asta) am decis sa va arat ce am folosit eu cel mai mult luna aceasta si ce am iubit! In plus, n-am mai facut o postare de genul de un car de ani!



Parfumul Love Potion de la Oriflame. L-am folosit pana la ultima picatura. La inceput nu prea l-am agreat, fiind un pic prea dulce pentru mine, dar intr-un final a inceput sa-mi placa.


Gelurile de dus crema de la Cien. Deci, sunt GENIALE! Iti lasa pielea moale, catifelata, parfumata iar pretul lor este imbatabil!


Ruj de la Elf, in nuanta Posh. Eu nu sunt genul de fata care sa poarte ruj foarte des, dar m-am indragostit de rujul acesta. Are o rezistenta destul de mare, chiar si la transfer, iar nuanta este minunata!


Fond de ten IMPALA de la Lady's. Intr-adevar, nu ma asteptam sa dau peste vreun produs ieftin si bun asa cum este acesta. Are rezistenta mare, culoarea se potriveste, nu se strange, ce sa mai, rezista toata ziua cu brio!


Balsamul de buze de la Marillys. De acesta ce sa zic? Iti salveaza si cele mai crapate buze! Miroase frumos, le da un luciu discret buzelor, si in plus le repara instant!


Demachiantul de la Cien. Am tot vrut sa mi-l iau de ceva timp, dar era de negasit. Pana am scotocit eu raftul ala mai bine si intr-un final l-am gasit! Isi face treaba bine, are un miros placut si nu irita pielea.

Daca doriti un review despre un produs nu ezitati sa-mi scrieti. Si mai am o mica rugaminte la voi, dragele mele. Mai am putin si ajung la pragul de 200 de like-uri pe pagina de Facebook, asa ca daca puteti sa ma ajutati cu un like ar fi minunat! In plus, scrieti-mi! Spuneti-mi despre ce vreti sa scriu! Astept feedback-ul vostru. V-am pupat!

2 comentarii:

  1. nu am incercat nici un produs din cele prezentate, dar am auzit lucruri bune de cien:)pupici:*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa le incerci! :)
      Te pup si eu :*

      Ștergere