luni, 30 martie 2015

Ce testez impreuna cu Nivea si Buzzaar?

V-am anuntat pe Facebook ca am primit anumite produse de la Buzzaar Romania si de la Nivea, pentru a le testa. Buzzaar este un site nou in Romania care se ocupa cu distribuirea unor anumite produse spre testare in schimbul unei pareri sincere, iar pentru a participa nu trebuie sa fii nici macar bloggerita, trebuie sa te inscrii in campanie si ei te vor anunta prin mail daca esti acceptata sau nu. Eu am aplicat la 2 campanii, ambele de la Nivea: noua crema Nivea Care si cel mai nou produs din gama Nivea Q10, Nivea Serum Pearls.





Trebuia sa primesc prima oara serul si tocmai dupa aceea crema, dar soarta a facut in asa fel incat ca eu sa fiu la munca si sa primesc prima oara crema, iar tocmai azi kit-ul serului. Asa ca am inceput deja testarea cremei, iar la prima utilizare am observat ca intr-adevar face ceea ce promite: hidrateaza fara sa lase o pelicula grasa pe piele. Ce am mai observat in schimb la prima utilizare a fost o senzatie de racorime odata ce am aplicat-o. De curiozitate, am aplicat crema si pe al meu iubit si a avut aceasi senzatie. Dupa ce termin sa testez aceasta crema voi incepe sa folosesc si cremele cu serul din gama Q10. Sunt foarte curioasa de produse, iar dupa ce imi fac o idee pentru fiecare in parte, o sa va spun si voua opiniile mele. 


Daca ati folosit oricare din produsele prezentate mai sus, sa-mi lasati un comentariu si sa-mi spuneti ce parere aveti despre ele. Va astept cu opinii, pareri si sugestii! V-am pupat!

2 comentarii:

  1. as vrea sa ma inscriu si eu la campania cu noua crema dar din pacate nu locuiesc in niciunul din orasele mentionate acolo :(
    sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar imi pare rau :(, momentan sunt la inceput si ei cu site-ul si probabil pe parcurs or sa se extinda mai mult. Mersi frumos :*

      Ștergere