sâmbătă, 21 martie 2015

Must use this spring [2]

Off, mi-as dori sa folosesc atatea produse, pe care cu ajutorul postarii acesteia sa ma motivez, deoarece de la ultima postare "Must use" am reusit sa termin 3 produse, iar cel de-al patrulea este aproape terminat. Restul... restul e cancan! Ori nu le-am folosit, ori le-am neglijat, ideea e ca inca sunt. Nu o sa le mai repet in postarea aceasta, pentru ca nu are nici un rost sa le revedeti, ci o sa revin cu forte proaspete!


Concealer Very Me de la Oriflame - e ok, nu am nici cuvinte de lauda dar nici de repros despre el. L-am inlocuit cu cel de la Elf, dorindu-mi sa il testez si ajungand sa il folosesc zilnic.


Fard trio, Smoky Collection. Mi-a placut mult de tot, l-am folosit des pentru ca are culori pe care eu le includ in machiajul meu zilnic, dar trebuie si el intr-un final sa se termine, nu?


Fard duo, Cocktails&The City. Nu m-am omorat dupa el, am folosit des nuanta mai deschisa ca highlighter, dar in rest este foarte prafos si fad.


Crema de fata si corp Milk&Honey. Este geniala, intra repede in corp, nu e grasa, miroase frumos si discret, numai ca eu am o problema cu cremele in general: nu le pot folosi! Uit mereu de ele, desi mi le doresc cu ardoare, dar eu chiar vreau sa le folosesc. De obicei le folosesc o data, le pun la locul lor si acolo raman pana imi amintesc iar de ele.


Lotiune tonica Apidermin Lejer. Am folosit-o mult in perioada de testare, pentru a face un review (aici) si la putin timp dupa, pentru ca mi-a placut. Dar am lasat-o si pe ea sa zaca de ceva timp si nu e bine, trebuie sa ma apuc iar sa o folosesc.


Momentan, atat. Nu de alta dar m-as apuca sa fac o lista luuunga, din care nu stiu cate produse le-as folosi. Iar m-as apuca de 10 deodata si nu termin nici unul. La urmatoarea postare de genul acesta o sa va prezint cum m-am descurcat, iar daca vreti un review mai detaliat la un anumit produs, nu ezitati sa-mi spuneti. Inca un mic anunt: pagina de Facebook tocmai a trecut pragul de 300 de like-uri! M-as bucura sa vad cum creste pe zi ce trece aceasta pagina, fiind micul meu coltisor in care vorbesc despre blog, postez poze si am putea sa ne cunoastem. Asa ca daca vreti sa ma sustineti in continuare, treceti cu un like pe pagina. 

Voi ati folosit aceste produse? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu