miercuri, 25 martie 2015

OOTD: Welcome, spring!

RO: De cand asteptam sa vina primavara, sa ma plimb prin parc fara sa fiu nevoita sa ma imbrac toata si sa simt razele soarelui pe pielea mea! Recunosc, nu suport caldura aceea infernala vara, dar avand in vedere ca zilele astea a fost destul de mohorata vremea, m-am bucurat enorm sa vad ca in zilele mele libere a fost frumos afara. Am profitat de vreme si am tras o tura de parc (Herastrau, mai exact). Outfitul e unul simplu, n-am vrut ceva elaborat, ci ceva in care sa ma simt comod si bine.

EN: I was waiting for spring to come, to walk through the park without being forced to wear many clothes and feel the sunlight on my skin! I admit, I can't stand that infernal summer heat, but considering that these days the weather was rather gloomy, I enjoyed seeing that in my days off was nice outside. We took the time and pulled a tour of the park. The outfit is simple, I didn't want something elaborate, but comething to feel comfortable and well.








RO: Bluza ati mai vazut-o si in alta postare, dar pur si simplu m-am indragostit de ea! Tenesii o sa ii vedeti mai de aproape intr-o alta postare. Are detalii frumoase si desi as fi vrut sa ies din aceasta zona de confort, nu am putut sa le rezist!
EN: You have seen the shirt in another post as well, but I fell in love with it! You will see the shoes closely in another future post. They have beautiful details and although I wanted to get out of this comfort zone, I could not resist them!

Bluza/Shirt - New Yorker
Fusta/Skirt - Primark
Tenesi/Shoes - CCC

P.S. Daca va intrebati dupa ce ma intindeam, admiram boboceii copacului! V-am pupat!

2 comentarii: