marți, 17 martie 2015

Throw the old make-up!

Asa cum v-am povestit, mi-au cam expirat unele farduri, asa ca ce pot sa fac altceva decat sa le arunc? Mi-au placut, le-am iubit, dar e momentul sa dispara, o data pentru totdeauna! Sunt clienta veche Elf, iar acestea au la activ mult, mult timp, fiind printre primele farduri cumparate de la ei. Cand eram mai mica, ma tot uitam la tutoriale pe Youtube de diverse look-uri, si eram atat de geloasa pe acele fete ca au atatea farduri, ma uitam des la Haul-uri, fiind clipurile si postarile mele preferate inca de atunci. Atunci am auzit prima oara de Elf. Nu va imaginati cata bucurie a putut sa-mi provoace descoperirea site-ului Elf Romania, ma tot uitam si admiram toate fardurile de acolo, pana intr-o zi cand am convins-o pe mama sa-mi dea bani sa-mi comand si eu cate ceva. Asa ca am ales in mare parte farduri, mai multe nu-mi amintesc, farduri care m-au urmat pana zilele trecute, cand le-am inlocuit cu altele noi. Hai sa va arat de ce anume m-am debarasat acum, si stati pe aproape ca or sa mai urmeze si alte lucruri cat de curand!



Quad-ul Punk Funk mi-a placut la nebunie! Culorile sunt frumoase, puternice, dar doar in ambalaj. Albul este de fapt un alb care are irizatii de roz-mov odata ce e aplicat. Cand l-am vazut prima oara m-am indragostit de el, dar cand l-am aplicat prima oara, stupoare! Nu se vad culorile. Am incercat cu primer si tocmai atunci se vad, dar nu sunt culorile acelea vibrante de albastru si mov. Rozul este sidefat si are cea mai mare acoperire. Pacat ca am ramas asa dezamagita de albastru, pentru ca el era motivul pentru care mi-am cuparat paletuta asta si nu era deloc atat de puternic.


Quad-ul Ocean Dreams m-a atras cu culorile care ma duc cu gandul la marea albastra, pentru ca imi place foarte mult sa inot. Dar ca si cel de sus, nu m-a incantat deloc felul in care se aplica pe pleoape. Culorile sunt fade, iar fara primer n-ai nici cea mai mica sansa sa reziste intr-un machiaj. Pacat, foarte pacat...



Carticica aceasta nici macar nu mai exista pe site, atat de veche este. A venit insotita de un creion de ochi pe care l-am folosit si o pensula pe care o pastrez in continuare. Un fard mi s-a spart foarte usor, fiind foarte fin, primele 4 farduri de sus sunt foarte tari si se aplica foarte greu, dar aceasi problema ca si la celelalte farduri, nu rezista culoarea si sunt foarte fade, doar cateva pe care le voi numerota pentru a va face o idee. Avea si doua farduri crema pe care nu prea le-am folosit ca s-au amestecat cu fardul spart, pe care le foloseam initial ca baza. Nu prea am folosit aceasta paleta si chiar imi pare rau, pentru ca la banii pe care i-am dat pe ea a fost destul de bunicica.


O paletuta Ruby Rose. Am fost atat de multumita de ea la pretul pe care l-a avut! Auriul a fost cea mai iubita culoare din toata paleta. Intr-adevar, sunt un pic prea sidefate pentru gusturile mele, de aceea nici nu am folosit-o pana la ultima picatura. 


Mai sunt multe produse de care trebuie sa scap, dar imi este atat de greu, probabil toate stiti cat de greu este si ce inseamna acest lucru, parca o parte din mine s-ar rupe. Daca ma urmariti de mai mult timp, in aceasta postare am scris despre lucrurile pe care trebuie sa le folosesc, pentru ca erau deja nefolosite sau vroiam sa le termin cat mai repede. Evident ca nu le-am terminat pe toate, dar va spun ce am folosit/aruncat:
-Crema de noapte de la Oriflame - am folosit-o ca si demachiant (ramasesem fara si am zis de ce sa nu o folosesc pentru asta), da, stiu, pot sa fiu destul de inventiva.
-Fond de ten Studio Artist Oriflame - in cele din urma l-am aruncat. Nu se mai intelegea deloc cu tenul meu si era jale. Mi-l aplicam acum iar in jumatate de ora imi facea tenul gras, aplicand si pudra dupa aplicarea fond de ten-ului. 
-Lotiune de corp Cocktails & The city de la Oriflame - pe aceasta am folosit-o in scopul in care a fost creata. Prima mea lotiune terminata vreodata!
Pe langa produsele acestea am mai aruncat niste monstre expirate, un fond de ten folosit pana la ultima picatura (Giordani Gold - Age Defying Foundation de la Oriflame), vreo 2 parfumuri, inca un Quad de la Elf - Silver Lining.

Urmatoarea postare va fi probabil tot o postare de genul "Must use" pentru a ma mobiliza si a-mi consuma produsele care au deja ceva timp de cand stau pe la mine in vizita. Promit sa incerc sa pastrez si sa fac poze la produsele consumate, dar de obicei le arunc in momentul ce vad ca s-au terminat. Stiu ca este o postare al naibii de lunga, iar daca ati avut rabdarea sa cititi pana aici va multumesc din suflet! 

V-am pupat!

2 comentarii: