marți, 14 aprilie 2015

Review: Nivea Q10 Plus Serum Pearls

O piele ingrijita inseamna o piele fericita!

In ultimul timp am tot urmat acest sfat, si nu-mi pare deloc rau! In ultimele 2 saptamani am testat noua Nivea Q10 Plus Serum Pearls, primita spre testare de Buzzaar, iar acum pot sa va spun parerea mea. Acest ser a venit impreuna cu Crema de ochi Q10 Plus si Crema de zi Q10 Plus cu SPF 15, iar eu l-am folosit alaturi de crema de ochi. De crema de zi inca nu m-am atins, dar nu este timpul pierdut. Vreau sa va spun de la inceput ca eu am tenul gras si o sa va explic ce efecte are asupra tenului meu, poate pentru alt tip de ten nu functioneaza la fel.


Acum sa va spun de ser: acesta are niste bilute galbene, in care se afla serul propriu-zis, iar atunci cand pompita este actionata, bilutele din interior se sparg si iese serul din ele. Textura serului este siliconata, care este absorbita rapid in piele, iar prima si prima oara cand l-am folosit a lasat o pelicula usor lipicioasa, care a disparut in cateva minute, dar asta doar atunci, in rest s-a absorbit rapid in tenul meu si l-a lasat foarte fin. Am observat ca alaturi de crema de ochi, ridurile fine din jurul ochiului au mai disparut, ridurile de expresie s-au mai estompat, iar pielea mea este mult mai fina, mai curata. Ca drept urmare la munca eu vin nemachiata, deoarece excesul de sebum care il elibereaza pielea mea s-a redus considerabil, acest fapt fiind ca urmare a folosirii regulate a serului, dimineata si seara, dupa aplicarea lotiunii tonice (eu o folosesc pe cea din gama Apidermin Lejer). Serul are un miros destul de puternic, care pe mine nu ma deranjeaza, ci dimpotriva, imi place, dar poate pentru cele care sunt sensibile la mirosuri poate le-ar displacea acest aspect.




Eu o sa folosesc in continuare acest ser, pentru ca imi place efectul care il lasa asupra tenului meu, imi place faptul ca imi catifeleaza pielea iar eu pot sa ies nemachiata din casa fara sa ma gandesc ca tenul meu nu este in regula. Sunt multumita atat de ser, cat si de crema de ochi, iar daca doriti un review in legatura cu crema de zi imi spuneti in comentarii.

Voi ati testat acest produs? Ati dori sa ii dati o sansa? Care este lucrul pe care l-ati dori de la un asemenea produs? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Foarte interesant acest ser! Ma incanta dar nu as suporta un miros prea puternic, mi-ar placea sa vad si o lista de ingrediente.
    Sunt curioasa si de crema de ochi.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit ca o sa fac o poza cu ingredientele, de cateva zile ma tin, dar ajung acasa foarte tarziu si chiar nu am fost in stare sa pot face acest lucru :(. O sa fac un review amanuntit si despre crema de ochi!

      Te pup!

      Ștergere