joi, 2 aprilie 2015

Review: noua crema Nivea Care.

Din pacate eu am tenul gras, iar gasirea unei creme care sa hidrateze tenul fara sa-mi lase senzatia de piele grasa a fost destul de grea. Cand am auzit de noua crema Nivea Care, recunosc, am fost putin sceptica, pentru ca nu gasisem pana acum o crema care sa ma multumeasca. Cand am deschis buzz kit-ul am ramas surpinsa sa vad nu doar crema, dar si monstre si o perie de par, dar atentia mea a fost asupra cremei. 



Cand am deschis-o am ramas placut surprinsa ca avea acelasi parfum subtil, care ma duce cu gandul la firma Nivea. Am observat ce textura usoara are crema, se absoarbe foarte repede in piele, dar ce m-a mirat pe mine la inceput a fost faptul ca in loc sa-mi lase o pelicula grasa pe fata, mi-a lasat o senzatie de prospetime. Initial am crezut ca mi se pare, ca este doar in capul meu, asa ca m-am dus la R. si i-am dat si lui pe fata cu crema.
"-Cum e? Simti ceva ciudat la fata, unde ti-am dat cu crema?"
"- E ok, simt o racorime, prospetime..."
Ok, deci nu mi se pare, nu am innebunit. Am folosit crema zi de zi, dimineata si seara, dar pot sa zic ca niciodata nu mi-a lasat senzatia aceea de piele grasa, nici macar dupa 12 ore de munca. Intr-adevar, dupa ce veneam de la munca si ma pregateam sa intru in pat, mi-am dat intotdeauna cu crema, pentru faptul ca ma relaxa enorm acest pas, in care eu imi dadeam cu crema si simteam cum tenul meu se simte mult mai bine.


Observ ca dupa ce am folosit crema zilnic, pielea fetei este mai fina, iar asta ma bucura enorm. Nici daca as vrea sa spun ceva rau despre crema asta nu as putea, pentru ca pe mine m-a multumit pe deplin. Am recomandat-o pana acum la cateva persoane, iar eu sunt fericita ca mi-am gasit intr-un final o crema potrivita pentru mine! 

V-ati dori sa folositi aceasta crema? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Am primit si eu kit-ul recent si intr-adevar, dupa cateva testari, este foarte lejera textura acesteia si lasa pielea totusi foarte hidratatra. Cred ca este ideala pentru personale care au tenul gras, cum spui si tu, si isi doresc o crema care se absoarbe repede fara sa lase film gras, dar sa si functioneze :P
    Ma bucur ca ai gasit formula perfecta mai ales ca nu e la un pret fabulos :P
    Multi pupici!

    Hrisos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Si eu ma bucur ca in final am reusit sa gasesc ceva benefic pielii mele! Intr-adevar, e bine ca m-am inselat la inceput, cand am crezut ca nu are cum sa functioneze, ca asa am fost surprinsa placut sa vad ca aceasta crema da roade. Sunt curioasa sa citesc review-ul tau dupa perioada de testare!
      Te pup!

      Ștergere