marți, 12 mai 2015

Haul: Dresslink + Video!

Intr-un final mi-a venit comanda de la Dresslink! Da, am luat intr-adevar 3 lucrusoare, potrivite pentru vara, pe care d-abia astept sa vi le arat in aceasta postare. Ce este mai important pentru mine este ca odata cu aceasta comanda o sa imi incep sa postez si videoclipuri pe Youtube, iar acesta este inceputul. Mai multe detalii o sa le vedeti in videoclipul de mai jos, iar eu chiar astept feedback-ul vostru, pentru ca este prima oara cand postez un videoclip si cand il editez. Sper sa imi fi facut treaba bine si va mai astept pe blog, iar mai nou si pe Youtube! Sper ca stiti cat de mult inseamna asta pentru mine si cat de greu mi-a fost sa imi fac curaj pentru a filma si a face acest videoclip pentru voi, dar mi-a facut placere, asa ca va astept cu un comentariu, Thumbs Up si chiar Subscribe, daca va place de mine! Pentru lenesi/lenese, sau daca nu vreti sa va uitati la moaca mea, am sa postez un pic mai jos si poze cu link-ul de unde puteti sa le cumparati.






Rochita verde: aici.


Bluza: aici.


Fusta: aici


V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Love the green dress and the skirt...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/05/quality-eye-glasses-with-firmo.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute, mai ales rochita verde! M-am abonat la tine prin GFC :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac! Si eu m-am abonat la tine :*

      Ștergere