joi, 28 mai 2015

NOTD: Summer Feeling!


A fost atat de cald si frumos zilele astea incat m-a dus cu gandul la mare, la vacante, la plimbarile de seara, la vara! Avand in vedere ca nu ati mai vazut de foarte mult timp o manichiura pe blog, am spus ca este perfect sa va fac cunostinta cu ce port eu pe unghii! Am primit mai demult 2 borcanase micute in care se afla acest glitter pe care nu l-am incercat niciodata, asa ca l-am testat cu aceasta manichiura. Ca sa stiti, este prima oara cand incerc acest gen de model, dar eu sper sa va placa!







(Oja Oriflame Colour Breeze, nuanta Summer Sun, in rest ojele si glitter-ul no name)

Sper sa va placa noua mea manichiura! Am un mic anunt inainte sa iesiti: mi-am facut un nou canal de YouTube pentru ca am avut ceva probleme cu contul AdSense, asadar daca vreti sa ma urmariti si acolo dati click aici si va astept cu un subscribe! Va multumesc pentru sustinere, va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu