joi, 25 iunie 2015

Review Persil Power-Mix Caps!

V-am anuntat cu mult timp in urma pe Facebook ca am primit spre testare, de la BuzzStore si Persil noul detergent Persil Power-Mix Caps, niste capsule mititele in care exista ambele tipuri de detergent, cel pudra si cel lichid, care combina beneficiile amandurora. Este usor de folosit, folosindu-se o capsula pana la 4 kg de rufe, fiind dozat perfect pentru spalarea hainele. Aceasta formula promite indepartarea petelor dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor.



Coletul pe care l-am primit continea:
-1 punga de detergent de 28 de capsule Persil Power-Mix Caps
-10 monstre de capsule Persil Power-Mix Caps
-1 prosop Persil
-11 brosuri informative

Am decis sa fac acest review sincer dupa o buna perioada de testare; am ales sa nu imi spun parerea imediat cum am inceput sa-l folosesc, pentru a nu va spune voua o opinie gresita. In acest timp m-am convins de eficacitatea produsului: se foloseste usor, mirosul lui este formidabil, lasa hainele intr-adevar, curate, dar cand am "murdarit" eu un prosopel cu cateva farduri (fond de ten, ruj, fard si tus) nu prea a trecut cu brio peste acest test, chiar daca am folosit 2 capsule. Poate am pus eu prea mult produs, intr-adevar, dar asta a fost singura "problema" pe care am avut-o cu acest detergent. De curand i-am observat pe socrii mei ca si-au facut provizii cu acest detergent, fapt ce demonstreaza ca sunt si ei multumiti de noul Persil.



Mi se pare un detergent care merita, lasa hainele curate, parfumate, iar pe mine m-a convins sa-l mai cumpar pe viitor, mai ales pentru usurinta cu care poate fi folosit. Voi l-ati testat? Daca da, ce parere aveti despre el? Daca nu, va doriti sa-l incercati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu