duminică, 21 iunie 2015

Vechiul meu hobby: fotografia.

Avand in vedere ca nu prea am fost in apele mele luna aceasta si nici nu am fost prea inspirata sa postez/filmez, am decis sa fac o postare random, pentru ca am redescoperit folder-ul meu unde imi tin pozele vechi, mai exact de cand imi placea sa fac poze. Nu va ganditi ca aveam camera foto sau ceva, majoritatea sunt facute cu fostul meu telefon, un amarat de LG KS360, din cauza aceasta este si calitatea cum este. Dar totusi, eu sper sa va placa pozele, nu o sa va fac spam cu prea multe poze si sunt curioasa: voi ce hobby ati avut pe care acum nu-l mai practicati? As vrea sa vad poze, sau macar sa-mi povestiti, sau poate chiar sa faceti o postare, de ce nu? V-am pupat, sa aveti un week-end cat mai placut!












2 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografiile, și mie îmi place să fac poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac! Am vazut, faci niste poze foarte frumoase! Te pup! :*

      Ștergere