duminică, 19 iulie 2015

Calatoria de 3 ani a blogului!

Pot sa spun sincer, ca nu stiu cum a trecut atata timp alaturi de blogul meu drag, pe care am fost mai mult sau mai putin activa, oameni dragi mi-au comentat si mi-au apreciat postarile, iar eu nu am cum sa va multumesc indeajuns pentru ca ati fost alaturi de mine pe aceasta perioada. Ieri, acest mic blog a facut 3 ani de existenta! Ii doresc sa prospere, sa se mareasca, sa aibe o mamica mai buna care sa aiba mai multa grija de el pe viitor, postari multe si sper sa incante pe toata lumea care trece pe aici!




La inceput, in 2012, a inceput usor, cu o prima postare care se numeste Start, ca nu am stiut cum sa incep un nou blog, iar imediat dupa v-am aratat intr-o postare mai multe modele de unghii pe care le-am facut de-a lungul timpului. Postarea cu favoritele lunii a urmat, si n-a trecut mult timp pana v-am aratat primul tutorial pentru o manichiura, iar imediat dupa pentru un machiaj. In primul an au urmat postari de genul LOTD, Haul-uri, Favoritele lunii, v-am aratat evolutia parului meu, de la par scurt, roscat, la par blond, iar dupa iar roscat, am initiat pe blog o rubrica "Must use", iar prima postare este aici. Pentru ca imi plac excursiile si imi place sa calatoresc, am vrut sa va scriu si despre miciile mele escapade, iar prima este aici, la cota 2000, iar mie nici nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de mult timp de atunci.

In 2013 am continuat sa scriu despre ce am scris si in prima jumatate de an, postari cu care v-am obisnuit, au urmat si wishlist-uri cu imbracaminte si rubrica "Today I like", pe care am inceput-o aici. In acel an, de ziua mea, v-am prezentat in haul si cadoul special pe care l-am primit de la actualul logodnic, pe atunci iubit, verighetele noastre! V-am aratat intr-o postare cum sa va faceti o pereche de blugi mai scurti, desi hei, cat de greu poate sa fie, si pentru ca am fost foarte fascinata (si inca sunt) despre piercing-uri, v-am explicat intr-o postare cam despre tot ce aveti nevoie sa stiti despre acestea. Am facut si primul meu review de care am fost foarte mandra, am inceput sa scriu si intr-o alta rubrica din punctul meu interesanta, "Hai sa vorbim despre", iar prima postare a fost despre optimism, pentru ca stiu ca nu am cum sa fiu singura care are probleme cu optimismul. Am facut si un fel de "Week in photos", pentru prima oara, iar eu nici acum nu sunt in stare sa fac o postare asemanatoare, pentru ca uit mereu sa fac poze! Am facut si prima postare OOTD, si v-am dat si niste idei despre cum ati putea sa va amenajati in casa. In acest an am inceput sa fiu un pic mai persoanala, pentru ca ati aflat mai multe lucruri despre mine si nu au existat postari doar despre farduri, haine, etc.

In 2014 am postat mai rar, ce-i drept, dar am inceput anul cu un machiaj, care si in momentul de fata imi place la nebunie. Am facut si Tag-ul "50 de lucruri despre mine" pe care vreau sa il repet intr-un video pe YouTube, evident, cu alte lucruri, v-am povestit despre bloggerita mea preferata, care acum e si vloggerita, Andreea Balaban, si am primit si primele produse spre testare! Am primit si niste rochite dintr-o scurta colaborare cu cei de la Dressale, si am organizat primul meu concurs! V-am scris si despre cumparaturile online si despre produsele minune care se afla la voi in casa, iar anul s-a terminat cu postarea aceasta, cu umor. Dupa cum am zis, postarile au fost mai putine, dar excursiile au fost mai multe, asadar daca vreti sa cititi despre ele, intrati aici.

In 2015 am incercat sa imi revin cu scrisul, sa postez mai des pe blog, desi inspiratia intarzie mai mereu sa apara, iar in Ianuarie v-am scris ceva, de suflet, care a fost pentru mult timp una dintre cele mai citite postari. V-am aratat noul meu look intr-o postare EOTD, am testat alte noi produse la care ulterior le-am facut si review-uri, am inceput sa fiu mai activa pe Instagram si v-am aratat intr-o postare ce rol are fiecare poza, am mai facut o colaborare, de data aceasta cu cei de la DressLink, iar hainele primite vi le-am aratat intr-un filmulet, acesta fiind debutul meu pe YouTube! Am devenit nostalgica in privinta Marii Negre pe care d-abia asteptam sa o vad, cand sa aflu ca a doua zi plec la mare! V-am povestit despre vechiul meu hobby, care imi este atat de drag iar acum uitati-ne ca am ajuns in momentul de fata!

Fata blogului s-a schimbat de multe ori, desi am incercat sa il tin cat mai simplu si comod pentru voi. In acest timp am scris 152 de postari, am strans 37609 vizualizari, 371 de comentarii si 82 de persoane care ma urmaresc. Eu v-am tot spus despre mica istorie a blogului meu, dar acum este randul vostru: spuneti-mi cum vi se pare aceasta calatorie, daca va incanta sa mergeti in continuare cu noi si ce pareri aveti si cu ce as putea sa imbunatatesc acest blog! Orice opinie conteaza, asadar va invit sa imi spuneti ce credeti. Sper sa ramaneti in continuare alaturi de noi si ca v-a placut aceasta postare atat de mult precum mi-a placut mie sa o scriu. Daca ati ramas pana la final va multumesc din suflet, si va pup pup pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu