sâmbătă, 4 iulie 2015

Favoritele lunii Iunie!



Fata de lunile trecute, nu s-au schimbat prea multe in ingrijirea zilnica si nici nu au aparut alte produse noi de care sa fiu foarte incantata sau sa le folosesc zilnic. Postarea de azi o sa fie cam scurta in privinta noilor favorite, pentru ca nu am mai cumparat nimic nou, decat necesitati. Dar va prezint 4 noi produse care au intrat repede in topul preferintelor mele!




1. Oja Rimmel London - 880 Port-a-loo-blue. Este un turcoaz frumos, care rezista pe unghii si se usuca repede, dar care in schimb daca este aplicata fara un strat de lac sau o baza pentru unghii, lasa o pelicula albastra care nu poate fi scoasa nici cu acetona. In schimb ma multumeste rezistenta ojei, cred ca este cea mai rezistenta oja pe care am avut-o vreodata!

2. Balsam de la Syoss Color Protect. Eu am o mare problema cu parul, se incalceste, se incurca, iar eu fara balsam nu rezist. Singurul balsam care i-a facut fata parului mei 100% a fost cel de la Syoss, iar eu am revenit la el. 

3. Crema Milk&Honey de la Oriflame. Ea a mai aparut printre favoritele lunii, acum un an, iar eu o folosesc pentru ca imi place ca intra usor in piele si nu lasa pelicula grasa, ceea ce o face perfecta pentru vara. In ultimul timp mi se exfoliaza foarte rau pielea, mai ales cea de pe picioare, asadar o folosesc destul de des. Imi place ca are si un miros discret, nu intepator, iar asta o face si mai perfecta decat este deja. Poate cu ocazia asta ma voi putea lauda ca am mai terminat inca o crema de corp!

4. Lotiune de dupa plaja de la Tropic. Stiu ca aceasta lotiune o puteti cumpara doar de pe plaja, nu am vazut un alt loc in care sunt distribuite produsele de la Tropic, dar pot sa va zic cu mana pe suflet ca aceasta crema este ceva de nedescris! Daca va place sa stati la soare si daca aveti pielea ca a mea, care se inroseste, atunci aceasta lotiune este perfecta pentru voi. Calmeaza pielea din cauza continutului de aloe vera iar mentolul te racoreste! Combinatia perfecta pentru zilele in care ai stat prea mult la soare si incepe pielea sa te usture! Asta nu inseamna ca inlocuieste protectia solara, nu uitati sa va protejati de soare, mai ales cand stati la plaja!

Cam astea ar fi noile produse care au devenit ulterior preferatele lunii. Ar mai fi si alte favorite, dar le-ati vazut deja in ultima postare de acest gen. Nu-mi place sa repet aceleasi produse luna de luna, de aceea nu postez lunar, doar atunci cand gasesc noi produse care ar putea sa va intereseze. Voi ce spuneti? Ati folosit unul sau mai multe produse din cele enumerate de mine? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Si eu am o oja noua de la Rimmel, sunt multumita de ea, dar nuanta ta e superba!
    Http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar sunt bune, iar eu m-am indragostit iremediabil de nuanta asta!

      Ștergere