joi, 23 iulie 2015

Haul Pepco, BFashion, Dm, etc.

Of Doamne de cat timp tot trebuia sa fac postarea asta! Stiu, am fost rea si nu am mai postat atat de des pe cat as fi vrut. Dar intr-un final va arat ce mi-am cumparat in ultimul timp, desi 3 produse care se vor afla aici le-ati vazut in postarea Favoritele lunii Iunie, ca un mic spoiler.

Incep cu un magazin pe care l-am descoperit recent, Pepco, care se afla langa Auchan-ul din Drumul Taberei, si in care nu ar fi trebuit sa intru niciodata, deoarece preturile sunt foarte mici si sunt tot felul de lucruri care striga la tine "Cumpara-ma! Cumpara-ma!". Ati fost avertizate, daca vreti sa mergeti acolo, mergeti cu grija, pentru ca nu va veti intoarce cu mainile goale. Intr-adevar, nici eu nu mi-am cumparat foarte multe lucruri din cauza ca nu ma aflam singura, ci cu un anumit iubit care ma tot tragea de mana sa plecam, iar eu m-am ales doar cu un tricou si un set de sosete adorabile!




Tricou - 15 lei



Sosete - 7 lei

DM. Acesta a fost urmatorul atac. Am fost acolo pentru a-mi lua vopsea de par, pe care am folosit-o in ziua respectiva si nu i-am facut poze, dar m-am intors si cu balsam, o oja si o lotiune de dupa plaja. Dar nu am facut cine stie ce daune portofelului, nu?



Oja Rimmel London - 880 Port-a-loo-blue ~ 6/7 lei



Lotiune dupa plaja Sun Dance ~ 7/8 lei



Balsam Syoss ~ 16 lei 

Urmatoarea victima a portofelului meu a fost site-ul BFashion de care v-am povestit aici. Sunt mai mult decat multumita de produsele pe care le-am cumparat, asadar eu o sa-mi mai fac comanda pe acest site. (Preturile sunt diferite din cauza ofertelor constante de pe site, preturile scrise de mine sunt preturile cu care le-am cumparat eu.)



1. Pantofi - 14 lei
2. Sandale fara toc - 32 lei
3. Sandale cu platforma - 59,95 lei 

Iar de pe plaja, in Neptun ca sa fiu mai precisa, desi gasiti peste tot pe litoralul romanesc, mi-am luat lotiunea de dupa plaja de la Tropic. 



Lotiune Tropic - 13 lei

Am mai primit de la scumpa mea prietena niste farduri, aduse tocmai din Danemarca, asadar nu o sa am cum sa va spun ceva despre ele, o sa vi le arat doar.





Acestea au fost cumparaturile mele recente, desi or sa mai urmeze, pentru ca o femeie are nevoia constanta de anumite produse in viata ei, asa este? Sper ca v-a placut! Va astept sa reveniti la urmatoarea postare, v-am pupat!

2 comentarii: