marți, 18 august 2015

Evolutia parului meu in ultimii ani [2]!

Tocmai in 2012 va aratam cum a evoluat parul meu in ultimul an, va prezentam ce produse am folosit de-a lungul timpului si poate cine stie, v-am dat idei pentru culori pentru parul vostru. De atunci multe s-au schimbat, la propriu, in capul meu. Pe vremea aceea, parul meu arata asa: 

Ma vopsisem roscata, de doua ori, pe parul meu initial blond, dar numai roscat nu iesise. Era o culoare atipica, care mie imi placea foarte mult, un roscato-blondo-roz oarecum, daca ar fi sa il explic intr-un fel. Dar nu m-am lasat, m-am mai facut o data roscata.

Si atat mi-a fost cu roscatul. C'est fini. M-am facut satena, pentru a-mi lasa un pic parul sa se odihneasca, sa se regenereze, sa nu-l mai disper cu nuantele mele nebune.
Dar ce? Credeti ca m-am oprit aici? Nu, doamne fereste! Satenul l-am tinut in par vreo 5 luni daca nu ma insel, sau poate mai putin, sau mai mult, nici macar nu mai tin minte. Dar mi-a venit din nou mania cu blondul. Da, iar. Am vrut sa-mi protejez parul cat mai mult posibil si nu am vrut sa il decolorez, asa ca am inceput sa mi-l deschid usor usor doar prin vopsea. Ma vopseam constant la vreo 2 luni pana cand intr-un final mi-a iesit blondul mult dorit. In tot timpul acesta nu mi-am mai luat din lungimea parului, mi-am lasat parul sa creasca si o data la doua vopsiri imi tundeam doar varfurile. In plus, am lasat placa deoparte.

Si am fost o perioada luuuunga blonda. Din vara lui 2013 pana la inceputul lui 2015. Extraordinar de mult, normal ca ma plictisisem! Si la ce culoare oare am revenit? Evident, roscat. Dar nu oricum, roscat imbinat cu brunet. Spre uimirea mea, mi-a iesit o culoare puternica, vibranta de roscat. Si in plus mi-am facut si breton, pentru a fi o schimbare majora.
In prezent, dupa 3 vopsiri de roscat (evident ca la fiecare spalare aveam o alta nuanta de roscat, din cauza ca vopseaua iesea imediat de pe par, dar cu timpul acesta s-a obisnuit cu noua lui culoare si nu o mai evita), culoarea pe care o am este aceasta:
Nu mai este atat de puternica, ce-i drept, dar acum urmeaza sa ma vopsesc din nou, pe la sfarsitul lunii, aceasi combinatie. Pana la primele doua vopsiri ale roscatului, am folosit numai vopsea de la Syoss. Imi pare rau ca nu va pot spune numerele de culori sau alte detalii, dar au fost foarte multe de-a lungul timpului. La a treia vopsire am spus sa incerc alta vopsea, din cauza ca imi tot curgea culoarea foarte rau si deja la a zecea spalare era un portocaliu in capul meu, desi la momentul vopsirii era culoarea vibranta de roscat. Am folosit doua tipuri de vopsea de la Loncolor, una pentru brunet si alta pentru roscat. In prezent folosesc doua tuburi de vopsea pentru roscat si una pentru brunet. Ca sampon l-am folosit tot timpul acesta pe cel de la Head&Shoulders, dar recent am renuntat la el pentru ca incepuse sa-mi provoace matreata, iar ca balsam am spus sa incerc diferite tipuri, nu am avut unul anume. La urmatoarea vopsire am sa folosesc Loncolor Natura 8.66 Rosu Coral pentru roscat, iar pentru brunet Loncolor Ultra 3 Castaniu Inchis. Daca vreti sa vedeti cum o sa iasa toata procedura si rezultatul final, va astept pe pagina de Facebook, pe care postez cat de des pot, iar acolo sigur o sa fiti primii care or sa vada rezultatul. Daca aveti alte intrebari despre minunata mea podoaba capilara, nu ezitati sa ma intrebati, va voi raspunde cu cea mai mare placere!
Voi ati avut schimbari atat de dese? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu