joi, 6 august 2015

Liebster Awards: Discover new blogs!



In primul rand, vreau sa-i multumesc Dorinei ca m-a nominalizat pentru acest tag. N-am mai facut de mult timp unul, asa ca acesta este binevenit.

Regulile premiilor sunt cele de mai jos:
-Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare ;
-Raspunde la toate intrebarile primite ;
-Nominalizeaza 11 bloggeri care au sub 500 de followeri;
-Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
-Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
-Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, pentru a ii informa ;


 Am mai facut un tag asemanator, tocmai in 2012, cand am inceput sa scriu pe blog, daca vreti, il gasiti aici. Acesta in schimb vine cu 11 intrebari din partea persoanei care m-a nominalizat pe mine, iar eu in schimb o sa le pun altor 11 persoane intrebari la care sa raspunda. Mi-ar placea ca toti cei nominalizati sa-mi raspunda la intrebari, pentru a-i cunoaste mai bine, iar asa o sa ma cunoasteti si voi. Hai sa vedem ce intrebari a pus Dorina.

1. 4 bloguri preferate.
Off, 4 bloguri, e destul de greu. In primul rand blogul Andreei Balaban. Este preferatul meu. Are stilul ei aparte cu care povesteste, are poze dementiale si merita urmarita. Blogul Iguanitzei, ma aseman foarte mult la stil cu ea, e genul de persoana care le spune clar si raspicat cand are ceva de zis si imi place mult de tot. Pe Stefana iar o urmaresc cu drag, atat pe blog cat si pe Youtube, a crescut foarte frumos cu blogul si merita citita. Iar nu in ultimul rand pe cine sa pun eu oare... Hmm, pe Diana! Imi place atat de mult de ea, posteaza des, diverse postari, te invita in excursii pe care le face, este simpatica, este o bloggerita super!

2. Pe ce retele de socializare esti mai mult activa?
Cel mai activa sunt pe Facebook, normal. De obicei anunt de fiecare data cand scriu o postare, va mai anunt pe unde sunt, ce fac, mai postez poze si este cam reteaua de baza unde pot sa ii urmaresc pe cei dragi mie. Mai sunt activa si pe Instagram, dar in ultimul timp am avut mici dificultati cu postarea pozelor :(

3. Ce stil vestimentar ai?
Nu stiu daca imi pot cataloga stilul vestimentar, ca eu ma imbrac cam "dupa cum bate vantul". Astazi ma simt feminina si imi iau o rochita si niste sandalute, iar maine ma simt o bad girl si adopt tinuta respectiva! 

4. Care este produsul de care nu ai putea sa te desparti? Fie ca pleci in calatorii sau stai acasa.
Un produs indispensabil mie, oriunde m-as duce, ar fi balsamul de par. Fara el sunt moarta si nu am cum sa plec fara el. Daca ar fi  sa aleg un produs pentru ingrijire, cred ca as alege crema Nivea Care, careia i-am facut review aici

5. Blush sau bronzer?
Cred ca as alege blush-ul, dar unul subtil, n-am nevoie sa ma inrosesc prea mult in obrajiori. 

6. Cat de des postezi pe blog?
Incerc sa postez cat de des pot si imi permite timpul. In general, cred ca o data pe saptamana, dar daca am ce sa scriu, am inspiratia necesara si timpul necesar, postez si mai des. 

7. Ce iti place sa postezi mai mult pe blog? 
Nu am o postare preferata de care sa abuzez cand scriu pe blog. Incerc sa aduc diversitate si sa nu ma bazez doar pe un lucru cand postez. Mi-ar placea sa fac mai multe postari de genul OOTD, dar inca imi trebuie mai mult curaj sa postez mai des.

8. Care sunt aplicatiile foto preferate care te ajuta la postarile tale?
Ca sa-mi editez pozele folosesc PhotoScape, e foarte simplu de utilizat si are o gramada de functii, dar cand vreau sa fac poze mai elaborate ce necesita mai mult timp folosesc Paint Shop Pro 9. 

9. Ce vedeta admiri mai mult de la noi si din afara?
De la noi imi place foarte mult de Delia. Mi se pare ca are acel ceva pentru a fi cunoscuta. De afara... Chiar nu stiu. O admir pe Rihanna, pentru stilul ei nonconformist. 

10. Care este unul dintre secretele tale de beauty?
Cafeaua. Cand mai faci cafea, pastreaza zatul. Maseaza-te cu el pe picioare sau oriunde ai celulita, sau doar un inceput, si daca mentii acest obicei, vei vedea dupa o perioada cum incepe sa se duca. 

11. Ce brand de cosmetice preferi?
EyesLipsFace, sau cum e mai cunoscut, ELF. Este foarte bun, foarte accesibil, iar pe mine nu m-a dezamagit niciodata! Intr-adevar, nu se poate compara niciodata cu produsele high-end, dar avand in vedere raportul calitate-pret care este excelent nici nu-ti trebuie mai mult. 

Sper ca v-a placut sa-mi cititi raspunsurile, atat de mult precum eu le-am scris. Intrebarile mele pentru ceilalti sunt:
1. De ce ai inceput un blog?
2. Ce crezi despre comunitatea de blogging din Romania?
3. Ce cauti la un blog atunci cand il citesti?
4. Un mic secret cand vine vorba de ingrijire?
5. Ce-ti place sa faci in timpul liber?
6. Caracterizeaza-te prin 3 cuvinte.
7. 3 makeup artisti preferati.
8. Care este stilul tau de zi cu zi?
9. Care este locatia de vis pentru o vacanta perfecta?
10. Care este mirosul care te duce cu gandul la copilarie?
11. Ce faci sa te relaxezi?

Sper sa va placa intrebarile adresate voua, iar voi chiar daca nu sunteti nominalizate, puteti sa preluati cu drag acest tag. Dar, hai sa va spun cine sunt nominalizatii. Mi-ar face mare placere sa preluati tag-ul si sper sa fiti incantate de intrebari!

2. Oana, Simona si Daniela - http://allthatbeautyxo.blogspot.ro/

11 comentarii:

  1. Merci mult,am facut acest TAG acum un an si ceva......e drept intrebarile nu mai sunt chiar acelasi si am mai primit vreo 5-6 nominalizari de la alte fete,daca am timp le iau la rand pe toate si le mai faca odata,merci inca odata,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar iesi o postare pe cinste, daca ai atatea nominalizari! Te pup!

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru nominalizare, sper să răspund întrebărilor în weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce! Cand poti tu, atunci raspunzi! Te-am pupat!

      Ștergere
  3. Multumesc mult <3 O sa fac tag-ul negresit in weekend <3 Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc din suflet pentru aprecieri! Ma bucur ca iti place blogul meu! <3
    In ultima perioada si eu folosesc mai mult blush-ul. Simt nevoia unui machiaj cat mai usor. :)
    Astazi voi pastra si eu zatul de la cafea. Nu m-am mai rasfatat de mult timp cu o exfoliere ca la carte. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce sa-mi multumesti, eu iti multumesc ca imi dai mereu material nou de citit :*. Pai toate femeile trebuie sa se rasfete cu o exfoliere buna din cand in cand, nu? Te pup :*

      Ștergere
  5. Multumesc mult de nominalizare! :* Am preluat si eu o parte din intrebari si le-am inclus in tag, pe blog, aici http://www.andreeaserban.ro/2015/07/some-more-about-me-liebster-award-tag.html
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce :*. Acum ma pun pe citit :D

      Ștergere
  6. Mi-au placut raspunsirile tale si iti multumesc ca ai accpetat tag-ul. Si scuze ca am raspuns asa tarziu :D pupici :*

    RăspundețiȘtergere