sâmbătă, 15 august 2015

Review: Geluri de dus Balea Tropical Limited Edition

Nu stiu daca stiti, dar eu sunt indragostita de gelurile de dus de la Balea, din DM. Au atatea arome, atatea sortimente, incat ti-e atat de greu sa alegi atunci cand vrei sa iei doar unul acasa, asa ca de fiecare data te alegi cu mai multe. Spre exemplu, cand am fost ultima oara la DM, saptamana trecuta, mi-am cumparat doar doua geluri de dus, pentru ca mai am de consumat si altele, dar trebuie sa recunosc ca mi-a fost extrem de dificil sa aleg din atatea. Asa ca la comun cu al meu iubit am ales 2 dintre gelurile de dus Balea Tropical Limited Edition: Paradise Beach si Tropical Sunshine, de primul m-am indragostit eu, iar de al doilea s-a indragostit el.




Amandoua miros superb, Paradise Beach fiind un cocktail minunat de ananas si cocos, iar Tropical Sunshine este puternic fructat, avand in compozitie portocala si mango. Eu m-am indragostit de Paradise Beach din cauza cocosului, care iese mai mult in evidenta decat ananasul, fiind perfect pentru o baie dupa o lunga zi de munca. Tropical Sunshine pe de cealalta parte este mai fresh, din cauza portocalei, dar si din cauza aromei de mango care se simte puternic, si este mai potrivit sa te racoreasca intr-o zi torida. Ambele geluri de dus sunt puternic colorate, Paradise Beach avand o culoare stridenta de roz, iar Tropical Sunshine are o culoare placuta de verde deschis.

Ce mi-ar fi placut mai mult la aceste geluri de dus era daca textura lor era un pic mai groasa si daca facea un pic mai multa spuma. Daca sunteti fana a gelurilor de dus crema care fac multa spuma nu cred ca o sa va placa aceste geluri de dus. Eu in ultimul timp am folosit gelurile de dus crema de la Cien din Lidl, iar acelea sunt extrem de cremoase si m-am obisnuit cu textura lor, dar nu ma deranjeaza atat de tare acestea de la Balea, mai ales din cauza ca mirosul te cuprinde si te simti ca intr-un pahar de cocktail!

Pretul unui flacon de 300 de ml este de 5.99 lei.  Dupa parerea mea, aceste geluri de dus sunt bune, le voi folosi in continuare, indiferent daca sunt editii limitate sau nu. Imi place foarte mult ca exista o varietate larga de arome de unde poti sa alegi, iar acestea doua pe care le-am cumparat recent nu m-au dezamagit. Le recomand? Da.

Acum vine randul vostru. Ati incercat aceste geluri de dus? Ce v-a placut/nu v-a placut la ele? V-am pupat!

4 comentarii: