luni, 14 septembrie 2015

Favoritele verii!


Despre cateva, de fapt despre majoritatea ati mai auzit pe blog, ori ati citit un review, ori v-am dat eu cateva detalii despre fiecare, dar o sa va arat care au fost produsele mele cele mai folosite vara asta! Ordinea este aleatorie, pentru ca nu am un produs mai preferat decat celalalt, toate imi plac la fel de mult.


1. Lotiunea Tropic. V-am aratat-o intr-un haul, am folosit-o de fiecare data cand am stat la soare si m-am bronzat si chiar daca m-am inrosit, dupa ce o aplicam n-am simtit nici-o senzatie de usturime. E perfecta pentru vara, pentru a te racori si a-ti calma pielea.
2. Lotiune pentru maini si corp Avon cu aroma de zmeura si hibiscus. Am folosit-o in ultimul timp, in ultima parte a verii, dar imi place ca hidrateaza pielea iar aroma placuta de capsuni iti invaluie corpul, iar cel mai mult imi place ca mirosul de capsuni nu e gretos, e usor dulceag si se mentine pe piele.
3. Crema Nivea Care. I-am facut deja un review aici.
4. Nivea Q10 Plus Serum Pearls. La fel, i-am facut si ei deja un review aici.

5. Oja Rimmel London 880 Port-a-loo-blue. Si aceasta a fost aratata in haul-ul de mai sus. V-am mai vorbit deja despre ea, iar cu riscul de a ma repeta o sa va mai povestesc despre ea cate putin. Culoarea este perfecta pentru vara! O manichiura realizata cu aceasta oja rezista foarte mult, undeva la 5-6 zile pe putin, dar singurul dezavantaj la aceasta oja este ca daca ai aplicat-o fara un top coat, iti coloreaza unghiile naturale si ramai cu ele albastre.
6. Ruj nude. In haul v-am aratat cateva produse din Danemarca pe care le-am primit de la o prietena, iar rujul acesta l-am purtat in prostie. Este atat de cremos, pigmentat si rezistent si il ador! De mult imi doream sa-mi cumpar un ruj nude si l-am primit pe acesta, care este perfect!
7. Quad farduri nude. Tot in haul v-am aratat si aceasta mica trusa de farduri, de care am abuzat incontinuu. L-am tot folosit, mai ales ca am ales numai machiaje naturale, fara prea multe batai de cap, iar acesta are culorile perfecte!
8. Demachiant Cien. Am fost reticenta la inceput cand mi-am luat demachiantul din Lidl, pentru ca mai folosisem doar acetona lor, de care sunt multumita, dar m-am ferit de tot ce tinea de cosmetice. Mie imi place foarte mult, e cremos, odata cu demachierea iti si hidrateaza pielea, iar eu pana acum n-am avut probleme cu iritatul sau inrosirea pielii, desi il folosesc si pentru demachierea ochilor.
9. Quad Elf Luxe. La fel ca si quad-ul de mai sus, are culori frumoase pe care le poti folosi pentru orice tip de machiaj.
10. Gelurile de dus Balea. Aici nu am un preferat, toate imi plac. Ultimele cumparate au fost cele din editia limitata Tropical, iar preferatul meu a fost Paradise Beach, dar s-a terminat, iar acum am ramas cu Tropical Sunshine, care este si el delicios! Le-am facut un review aici, daca va intereseaza.

Cam astea ar fi produsele cele mai bune din vara aceasta. Sunt produse accesibile tuturor, mai putin cele primite din Danemarca, dar in rest le puteti gasi oriunde. Voi folosi in continuare produsele, caci imi plac atat de mult, si avand in vedere ca nu prea am facut Favoritele lunii vara asta s-a meritat sa fac o postare mult mai mare cu toate. Sper sa va placa, v-am pupat!

5 comentarii:

  1. Bine de stiut cu oja albastra de la Rimmel

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine de stiut cu oja albastra de la Rimmel

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc si eu lotiunea de la Avon, dar mie nu prea imi place. In schimb imi plac produsele Nivea din postarea ta. Te pup.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi nu sunt adepta lotiunilor de corp care au miros dulce, mie asta chiar imi place, dar stii cum e, gusturile nu se discuta ^_^.

      Ștergere