vineri, 16 octombrie 2015

Review: Fond de ten fluid Ivatherm Joviale pentru piele sensibila cu SPF 25

Nu stiu cati stiti, dar pe la sfarsitul lunii august am castigat un concurs de pe canalul Ancai de la All Made up!, iar din acest premiu a facut parte si Fondul de ten fluid Ivatherm Joviale pentru piele sensibila cu SPF 25. Avand in vedere ca fondul de ten pe care il foloseam deja era pe sfarsite, a venit la tanc acesta! Eu l-am ales in nuanta 2, el fiind disponibil in 4 nuante.

Desi a trecut atat de mult timp de cand l-am castigat, am vrut sa imi fac o parere concreta despre el, nu sa il folosesc o data sau de 2 ori, sa fiu incantata, iar dupa ce i-am facut un review pozitiv sa vad ca de fapt lucrurile stau altfel (asta si faptul ca nu m-am mai machiat atat de des), de aceea dupa atat de mult timp ii fac si eu un review.




La prima utilizare nu mi-a placut deloc, de ce sa mint, chiar ma gandeam ca este un produs laudat care la mine nu-si face treaba, dar asta doar la prima. Dupa micul nostru inceput cu stangul, lucrurile au continuat altfel: parca am inceput sa ne cunoastem. Textura este cremoasa, se intinde usor si are acoperire medie. L-am purtat atat cu pudra, cat si fara, iar rezistenta lui este destul de mare, ramane pe ten impecabil cam 8 ore, cel putin acum, in zilele mai reci, dupa incepe usor, dar sigur, sa apara acel efect de fata lucioasa, mai ales ca eu am tenul gras. Eu totusi, il recomand purtat cu o pudra deasupra. Nu mi-am simtit tenul incarcat de-a lungul perioadei in care l-am folosit, iar asta este un lucru bun. Dar cum orice produs are si anumite dezavantaje, nu-mi place faptul ca se transfera destul de usor, nu este atat de rezistent pe cat mi-as fi dorit; daca vorbesc 5 minute la telefon cam lasa urme pe ecran. Desi are acoperire medie, inca un lucru care imi displace este faptul ca nu acopera toate imperfectiunile. Probabil stiti si voi cum e sa-ti apara vreun monstrulet pe fata si sa incerci din rasputeri sa-l acoperi si sa nu reusesti, cam asa am patit si eu cu acest fond de ten.

(inainte-dupa)

Per total ma inteleg bine cu acest produs, nu sunt dezamagita de el si o sa-l folosesc in continuare, desi i-am gasit doua puncte mai slabute. Nu stiu daca l-as cumpara in viitor, doar pentru simplul motiv ca as vrea sa imi cumpar fond de tenul Revlon Colorstay. Daca cautati un fond de ten cu acoperire medie, usor, cremos si care are si SFP 25, atunci este bun pentru voi si il recomand persoanelor care nu au mari imperfectiuni pe ten.


Sper ca v-am lamurit si ca v-a placut review-ul acesta, iar daca mai aveti intrebari puteti sa mi le lasati in comentarii! Urmariti-ma pe Facebook pentru alte noutati si nu uitati de concursul care se desfasoara pe blog! Aceste fiind spuse, va astept la urmatoarea postare, v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu