vineri, 20 noiembrie 2015

Review: Eveline Tratament intensiv 8 in 1

Toata lumea a scris despre Black Friday, reduceri, whishlist-uri, dar eu fac astazi un review al unui produs mereu ieftin, care face o treaba minunata din punctul meu de vedere!

Daca sunteti cititoare vechi ale blogului meu, stiti ca mereu am avut probleme cu unghiile: ba mi se exfoliaza, ba mi se rup, ba mi se crapa, ba sunt foarte subtiri, dar foarte greu pot sa-mi pastrez unghiile mele naturale lungi. Acest tratament nu mi l-am cumparat eu, ci dintr-o intamplare fericita mi l-a cumparat o colega de munca. Sa fiu sincera, nu prea i-am dat mari sperante la inceput, mai ales ca nu mai cred de mult in tratamente minune, si desi auzisem si despre acesta de la Eveline ca e bun, tot nu speram sa functioneze. 



Eu l-am folosit timp de o saptamana in fiecare zi, asta constand in aplicarea unui strat pe unghie, si intr-adevar, am observat in primul rand o imbunatatire a rezistentei unghiei mele. Am ramas socata cand am vazut ca unghiile mele cresc frumos si repede, asa ca am continuat sa-l folosesc. Acum il folosesc ca baza pentru o alta oja, sau pur si simplu doar tratamentul, pentru ca are o formula destul de laptoasa si da o stralucire unghiei. Acest tratament se foloseste si pentru alte probleme, dar la mine am vazut o imbunatatire in legatura cu rezistenta unghiilor, nu mi se mai exfoliaza deloc, nu mi se mai rup atat de des, cresc si repede unghiutele, iar eu per total sunt foarte multumita.



Eu sunt fericita ca mi-am gasit intr-un final un tratament care sa functioneze cu adevarat, pentru ca eram "obligata" sa imi scurtez unghiile cam la fiecare saptamana, din cauza conditiei in care erau. Din cate am inteles il puteti gasi la farmacii, la 12-13 lei, puteti sa il gasiti si pe aoro.ro, sau puteti sa il comandati de pe site-ul lor. Nu cred ca sunt singura care are probleme cu unghiile, iar daca visati la o manichiura frumoasa, puteti sa apelati la acest tratament. Sper ca v-am ajutat, iar daca aveti intrebari, lasati-le in comentarii si va raspund cat de repede pot! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu