luni, 28 decembrie 2015

Favoritele lunii Decembrie!

Va vine sa credeti ca aproape a trecut si acest an? Ca mie zau ca nu-mi vine a crede! Dar asta este, timpul trece si n-avem ce face. Mi se pare ca acest an a trecut cel mai repede din toti anii mei din viata, m-am plimbat prin multe locuri dar am si anumite regrete. Dar nu vorbim despre asta acum, in aceasta postare o sa vorbim de favoritele lunii Decembrie!




Si in aceasta luna, ca de altfel in restul timpului, am incercat sa consum ce am deja si nu m-am axat pe cumpararea a noi produse, dar am inceput sa testez anumite produse si acestea si-au facut loc in inima mea!


O sa incep cu produsele primite cel mai recent, samponul si balsamul de la Nivea pentru par uscat si stresat. Numai par uscat n-am eu, dimpotriva, e gras, dar stresat saracul este, ca la cat l-am vopsit il inteleg. Nu prea vreau sa va dau multe detalii ca o sa urmeze un review pentru ele, dar ideea e ca imi plac mult mult de tot!


De la Ivatherm Aquafil Light avem crema hidratanta pentru piele sensibila si demachiantul lejer pentru fata si ochi. Despre crema deja am vorbit aici, dar despre demachiant nu v-am spus nimic. Are acelasi miros frumos ca al cremei, are o textura lejera ce curata bine tenul si lasa o senzatie de prospetime dupa ce il folosesc. Nu mi s-a iritat nici pielea si nici ochii dupa ce l-am folosit, si nici cantitatea de produs pe care o folosesc nu este prea mare.


Un alt produs caruia i-am facut review este Tratamentul 8 in 1 de la Eveline, pe care il puteti citi aici. Cele 2 oje le-am primit de la o prietena din Danemarca, nu am ce sa va spun despre ele, dar imi plac mult culorile si au fost mai folosite luna aceasta.

Si cam atat cu toate produsele. Putine, dar bune. Daca aveti intrebari despre un produs, imi lasati un comentariu si va raspund. Daca ati folosit unul sau mai multe produse din cele prezentate va astept sa imi spuneti parerea voastra despre ele. Ati vrea sa testati vreun produs? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu