sâmbătă, 26 decembrie 2015

Review: Ivatherm Aquafil Light Crema hidratanta pentru piele sensibila

Inainte sa incep cu postarea, vreau sa va zic Craciun fericit si Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Sper sa aveti parte de tot ce va doriti si sa aveti sarbatori calde, linistite. 

Acum, revenim la postarea noua care o am de ceva timp programata in cap, plus altele, dar fiind vorba de un review, am stat ceva timp sa analizez produsul despre care o sa vorbesc astazi: Crema hidratanta de la Ivatherm Aquafil Light pentru piele sensibila. 



Vreau sa va spun de la bun inceput ca eu am tenul gras, pentru cele care nu stiu, dar in acelasi timp este sensibil, apar pete rosii din senin, mi se irita foarte repede pielea si nici cu soarele nu am o relatie de prietenie. Aceasta crema este pentru piele normala si mixta, dar dupa parerea mea face fata cu brio si unui ten gras, cum e al meu. Am inceput sa o folosesc de relativ putin timp, sunt aproape 3 saptamani in care am incercat-o in mai multe feluri. Eu nu am nevoie de o crema hidratanta pentru tenul meu, mai ales ca nu suport sa simt o pelicula grasa pe piele pe care majoritatea cremelor hidratante o lasa, imi place sa-mi simt pielea cat mai curata, aerisita, nu incarcata. 


As putea spune ca a fost dragoste la prima... atingere cu aceasta crema. Primul lucru pe care l-am iubit la ea a fost mirosul. Nu sunt deloc buna la descris mirosuri, arome, dar un parfum placut, usor barbatesc m-a izbit cand am deschis borcanasul. Dupa textura usoara de gel-crema m-a facut si mai curioasa sa o incerc. Am observat ca nu necesita o cantitate mare de produs pentru a fi absorbita in piele, iar partea mea preferata este senzatia care ti-o lasa dupa aplicare, in niciun caz de piele incarcata, grea. Pielea mea se simte atat de curata, de aerisita, de fresh, nu stiu cum pot sa descriu senzatia aia, dar pielea mea se simte revigorata. Ador sa o folosesc dupa o zi obositoare de munca pentru a-mi improspata pielea. Ce mi-a mai placut este ca poate fi folosita cu usurinta si ca baza de machiaj, seteaza foarte frumos machiajul daca e folosita inainte. 


In tot timpul de cand o testez nu am observat nicio reactie adversa, sau vreun discomfort la nivelul fetei, dimpotriva, pielea mea este mai luminoasa, mai neteda si mai hidratata. Pana acum este crema mea de fata preferata, isi face treaba foarte bine si mi-a depasit asteptarile. 

Cam atat am avut de spus despre aceasta crema, iar acum va intreb pe voi: Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi s-a parut? Daca nu, ati vrea sa o incercati? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu