joi, 7 ianuarie 2016

Cele mai frumoase momente din 2015!

In primul rand la multi ani, suflete frumoase! Sper sa aveti un inceput de an frumos si linistit alaturi de cei dragi!

M-am tot gandit ce as putea sa scriu eu mai frumos pentru voi, ca de inceput de an, si mi-a venit in cap ideea sa va povestesc despre anumite momente frumoase din anul ce a trecut. Desi a fost un an... ciudatel pentru mine, sa ii spun asa, prefer sa imi amintesc despre momentele frumoase pe care le-am trait, iar pe cele mai putin placute sa le las in urma. Ce-i drept, 2015 a fost un an al plimbarilor, am facut multe excursii in Romania si cu putin ajutor anul acesta va fi la fel, poate chiar mai frumos din punctul acesta de vedere. Ca sa fac un mic rezumat al anului, o sa incep cronologic, ca sa intelegeti mai bine.


Am inceput anul cu o mica excursie la munte! Dupa revelion eu si al meu iubit ne-am gandit sa ne retragem cateva zile la munte, sa ne relaxam inainte sa incepem amandoi munca. Asadar am plecat la munte, iar acea escapada o sa-mi ramana mult timp intiparita in minte, va las sa cititi aici mai multe.




In primavara nu s-au intamplat multe lucruri care sa-mi ramana intiparite in minte, mai ales ca am fost ocupata cu munca foarte mult timp, dar a trecut repede si a venit vara, cu alte escapade la mare. Am fost de foarte multe ori la mare, de cele mai multe ori intr-un singur an, si desi au fost obositoare escapadele astea de o zi sau doua, m-am bucurat de fiecare in parte. Aveti un mic vlog aici.



In vara mi-am mai indeplinit cateva dorinte vechi, asadar in concediu am vizitat Sibiul. O sa ma intorc de oricate ori o sa am ocazia, pentru ca m-am indragostit iremediabil de acel oras. In Sibiu am stat doar o zi si o noapte, pentru ca aveam un traseu de facut: Transfagarasanul si Transalpina! Va recomand sa il faceti si voi, sa va rapiti cateva zile si sa treceti prin niste locuri magice din Romania!





In concediul pe care l-am avut am vizitat un alt loc magic: muntii Duraului. Am urcat 2 ore pe munte si am avut o febra musculara nemaipomenita, dar nu-mi pare rau deloc, pentru ca am vizitat una din cele mai frumoase cascade din Romania: cascada Duruitoarea! In acel concediu am vizitat si orasul Iasi, si am ramas placut impresionata de acesta. Aveti vloguri din concediu aici si aici.




Cum am spus, vara aceasta mi-am mai indeplinit o dorinta veche: sa il duc pe Razvan la mine la tara, locul unde am copilarit! Ii promisesem de prea mult timp ca il duc acolo, iar eu am fost foarte fericita cand am vazut cat de incantat este ca a descoperit noi locuri si noi peisaje. Cu ocazia asta mi-am revazut si rudele iar eu m-am intors acasa cu un puternic sentiment de liniste.





Un lucru care m-a bucurat foarte mult, desi nu este atat de important, este ca am castigat primul meu concurs, pe blogul Ancai. De fapt, a fost un concurs pe canalul ei de Youtube, dar este primul meu premiu castigat si mi-a ramas intiparit in minte.


In rest nu prea am avut parte de alte momente care sa-mi ramana intiparite in minte, mai ales ca in ultima parte a anului mi-am schimbat si locul de munca iar Craciunul mi l-am petrecut acolo, din pacate nu prea am simtit sarbatorile de iarna asa cum as fi vrut. Dar ma asteapta un an frumos, mai frumos decat cel care a trecut, mai ales ca o sa am parte de unul din cele mai frumoase lucruri care pot exista: nunta mea! Nu mai promit sa fiu activa pe blog, pentru ca de fiecare data cand am promis nu am reusit sa ma tin de cuvant. Plus ca inainte de nunta o sa ne mutam, iar o mutare necesita mult timp si energie. Ma mai asteapta multe lucruri frumoase pe care o sa le impartasesc cu voi, daca nu aici, pe Facebook sau pe Instagram sigur o sa le aflati!

Ca sa inchei postarea, cu siguranta cele mai frumoase momente au fost acelea petrecute cu persoana iubita, pentru ca nimic nu se compara cu ele! Asadar, va las sa va ganditi si sa-mi raspundeti si voi intr-un comentariu: care au fost cele mai frumoase momente alea voastre in 2015? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Si noi am fost pe Transfagarasan si e super!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va duceti si pe Transalpina ca e de vis! Ce-i drept, e mai greu un pic drumul, dar e superb!

      Ștergere