joi, 14 ianuarie 2016

Review: Samponul uscat Batiste

Multe ati auzit de faimosul sampon uscat de la Batiste. Eu am auzit de foarte mult timp de el, dar nu am avut niciodata ocazia sa il cumpar, sau sa il incerc, pana cand am participat la campania de la BuzzStore si intr-un final am reusit sa il testez! 

Am fost foarte incantata cand am vazut ca am fost selectata pentru campania de testare si asteptam curierul cu sufletul la gura! Interiorul pachetului a fost foarte dragut, pe langa produsele in sine a fost cutia plina de confetti, plus un balon, un coif si o vuvuzela mica pentru a fi gata de petrecere.



Am primit 2 produse full size pentru a le folosi si pentru a-mi forma o parere despre ele, anume Batiste XXL Volume si Batiste Fruity & Cheeky Cherry. Pentru prietene am primit 6 monstre de Batiste XXL Volume si tot atatea vouchere de reducere pentru achizitionarea produsului din farmaciile Sensiblu.


Bun. Haideti sa va explic cum sta treaba. Am facut si un video, pe care il gasiti mai jos, in care va arat cum il folosesc si vorbesc putin despre el, asa ca daca nu vreti sa cititi review-ul, puteti sa dati direct click pe video, in caz contrar va invit sa cititi in continuare. Eu nu am mai folosit niciun alt fel de produs asemanator, a fost o noutate pentru parul meu. Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost un pic (mai mult) sceptica, pentru ca nu intelegeam cum poate o pudra sa-mi revigoreze parul si sa-mi dea un aspect curat parului murdar. Prima incercare a fost un pic esuata, din cauza ca dupa pulverizarea produsului pe par, nu am scuturat/frecat/eliminat excesul de pudra si ma cam alesesem cu pete albe prin caputul meu, dar asa invat.

Pe scurt, pentru a-l folosi trebuie sa-l agiti bine, sa pulverizezi samponul uscat de la o distanta mai maricica (pe instructiuni e recomandata distanta de 30 de cm) in zonele in care vezi ca parul s-a ingrasat considerabil, sa il freci un pic pana este absorbit excesul de sebum si gata! Asta-i toata scamatoria. Si da, chiar functioneaza. Eu am parul gras si mi se pleosteste foarte repede, iar eu teoretic ar trebui sa ma spal o data la 3 zile maxim pe cap, dar incerc sa evit asta din cauza ca imi cade parul foarte rau, asa ca acum am si metoda ideala.


Sincer, varianta XXL Volume mi-a placut mai mult. De ce? Din cauza ca ofera parului volum. Dar varianta Cherry este mai placut mirositoare, avand un miros fructat. Per total eu sunt multumita de ele, chiar foarte multumita, si vreau sa multumesc si BuzzStore-ului pentru sansa oferita de a testa acest produs. 


Vreau sa-mi spuneti in comentarii daca ati folosit sampon uscat de la Batiste, iar daca da, ce varianta preferati cel mai mult? V-am pupaaat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu