joi, 11 februarie 2016

Ce cititi in ultimul timp?

Cand eram in liceu citeam foarte mult, mai ales ca aveam abonament la biblioteca de langa liceu. Am abordat foarte multe genuri de carti, mi-au placut foarte mult cele de Anne Rice, pentru ca aveau ca subiect vampirii sau vrajitoarele, dar am ramas indragostita de "Obiecte Ascutite" de Gillian Flynn. Tin minte ca era singurul exemplar de acolo si am avut mare noroc ca nu era deja luata, pentru ca era bataie mare pe ea. Mi-a placut atat de mult incat am inceput sa citesc tot mai multe romane de acel gen. Imi cam pare rau ca am lasat aceasta placere deoparte, pentru ca in ultimul timp nu prea am mai citit deloc.


Dar o sa vina in curand ziua mea, si as vrea sa dau comanda pe Libris.ro. In caz ca nu ati auzit de el, este un site care gazduieste peste 2 milioane de carti, are livrare gratuita pentru orice comanda, iar preturile mi se par mai mult decat convenabile. 

Mi-am dorit sa citesc carti scrise de Stephen King, dar din pacate nu am mai ajuns la biblioteca liceului dupa ce am terminat clasa a XII-a, asadar a ramas doar la stadiul de dorinta. Am auzit ca este un scriitor foarte bun si as vrea sa imi comand cartea "Dolores Claiborne", pe care o gasiti aici. Mintile criminale m-au fascinat intotdeauna, nu ma intrebati de ce.


Daca tot v-am zis ca mi-a placut foarte mult "Obiecte ascutite", am ales sa citesc altceva si de la Gillian Flynn, si anume "Fata disparuta", pe care o gasiti aici.


Un alt scriitor pe care il ador este Paulo Coelho, desi am citit doar "Unsprezece minute" si "Vrajitoarea din Portobello". As vrea sa incerc si altceva, iar "Adulter" mi se pare destul de interesanta, o gasiti aici.


Alte carti interesante si pe care le-as citi le gasiti aici, aici, aici, aici si aici.

Vreau sa-mi spuneti daca ati citit vreo carte din cele pe care as vreau eu sa le citesc, si de ce nu, sa veniti cu recomandari, pentru ca toate sunt binevenite, mai ales ca nu am mai citit de mult si am o pofta nebuna de citit! Lasati-mi in comentarii cartile voastre preferate si spuneti-mi ce genuri de carti va plac voua! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu