miercuri, 24 februarie 2016

Haul: Yves Rocher

Am facut o comanda la Yves Rocher luni dimineata. Astazi a ajuns. Aveti idee cat de fericita sunt in momentul de fata? Nu cred ca va puteti imagina! Nu cred ca sunt singura care atunci cand da o comanda online sta cu sufletul la gura pana cand vine curierul. Stiu ca nu sunt singura, nu am cum sa fiu eu unica!




Acum cateva zile am primit pe mail o oferta de la Yves Rocher pentru abonati: 1 produs la 25 lei pentru o comanda de minim 99 lei. Ce inseamna asta? Ca pentru cel mai scump produs din cosul de cumparaturi, care depaseste pretul de 25 de lei, o sa il cumpar cu acest pret. Asadar, cum aveam nevoie de un parfum nou, am ales parfumul Néroli. Am mai profitat si de surprizele lunii Februarie, alegandu-mi pentru comanda minima de 39 de lei Apa de toaleta Liliac Violet, iar pentru cea de minim 119 lei am ales Apa de parfum So Elixir Bois Sensuel.


Cam astea sunt vedetele haul-ului! Incepem cu inceputul: parfumul Néroli este parfumul care ori iti place ori nu. Din punctul meu de vedere nu are cum sa-ti placa dar nu prea acest parfum. Mirosul de citrice infasoara aroma bergamotei si a moscului, lasand pe piele note dulci. Il gasiti aici la pretul de 119 lei pentru cantitatea de 50 ml. 
Apa de parfum So Elixir Bois Sensuel este un parfum puternic, dulce, care imbina esentele de vanilie si Patchouli, oferandu-i o nota sofisticata. Din punctul meu de vedere nu este un parfum adecvat purtarii de zi cu zi. Il gasiti aici la pretul de 129 lei pentru cantitatea de 50 ml. 
Apa de toaleta Liliac Violet este fix ca un buchet de liliac ce abia l-ai cules! Nu are acel miros fals de liliac, dimpotriva, te simti intr-o gradina de lilieci infloriti! Este cel mai potrivit dintre cele de mai sus pentru purtare zilnica. Il gasiti aici la pretul de 49 de lei pentru cantitatea de 100 ml. 


Mi-am luat un gel demachiant pentru curatarea tenului, cu extract de musetel. Il gasiti aici la pretul de 14.90 lei. Gomajul vegetal m-a lasat placut surprinsa pentru mirosul delicat de piersici pe care il are, si il gasiti aici la pretul de 24.90 lei. Aveam nevoie de o crema de maini si auzind foarte multe pareri bune legate de Crema pentru hidratarea intensa a mainilor cu extract de Arnica am decis sa o cumpar pe aceasta. Ce am observat este ca intra foarte repede in piele si nu lasa urme grase, iar acest aspect imi place foarte mult. O gasiti aici la pretul de 10.90 lei. 


Am vrut sa-mi iau si doua oje, aveti aici o multitudine de culori, la pretul de 9.90 lei. Eu am nuanta Magnolie si Menta.


Si poate exista vreo comanda de la Yves Rocher fara faimoasele lor geluri de dus? Am luat Gelul de dus crema cu Bob de cafea din Brazilia in dublu exemplar, un Gel de dus crema cu Nuca de Macadamia din Guatemala, un Gel de dus crema cu Floare de Magnolie din China si ultimul este Gelul de dus cu Rodie din Spania. Pretul unui gel de dus este de 7.90 lei. 

Daca doriti un review la unul sau mai multe produse imi scrieti in comentarii, iar eu va intreb acum pe voi: ce ati comandat ultima oara de la Yves Rocher si ce va mai atrage? V-am pupat!

4 comentarii:

  1. ai comandat ceva nu gluma, eu pana acum nu am comandat online imi place sa merg in magazin si sa miros tot ce este

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma rasfat ca vine ziua mea :). Eu comand online, dar inainte ma informez despre produsele respective, sa nu am probleme.

      Ștergere
  2. te inteleg perfect cu gelurile de dus, nici eu nu rezist fara sa le pun in cos ori de cate ori dau o comand pe yr :) mi ai starnit curiozitatea cu gelul demachiant :*
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt primele atunci cand dau comanda. Momentan inca nu am folosit gelul demachiant, dar promit ca o sa-i fac un review. :*

      Ștergere