sâmbătă, 13 februarie 2016

Ianuarie pe Instagram!

Desi au trecut aproape doua saptamani din luna februarie, am spus sa fac o noua postare de acest gen, pentru ca hei! Niciodata nu e prea tarziu. Am selectat pozele mai apreciate sau care mi-au placut mai mult, si ca de obicei, o sa va spun cateva cuvinte despre ele. Sper sa va placa!


1. Cam asa ne petreceam inainte serile libere: biliard, sau snooker, dupa preferinte. Pana dimineata stateam, mai ales ca mie imi place extrem de mult biliardul si vreau sa invat cat mai bine sa joc.
2. Ne-am dus la plimbare cand a fost ninsoarea aceea puternica. Ne-am jucat cu zapada, iar eu eram ca un copil mic, plina de nea.
3. Experimentul de la miezul noptii! Delicios, as adauga. Spaghete cu sos rosu (care nu prea se observa), cascaval si salam uscat pe deasupra. Aveam pofta de pizza, dar eu aveam doar spaghete, asa ca le-am combinat!
4. Selfie, de ce nu? Se vede ca eram in tura de noapte, nu?
5. Am dat o tura pana la munte, pacat ca se cam topise toata zapada. Dar peisajele sunt de vis!


6. Tot de la munte. Se putea sa plecam la munte si sa nu ne facem o poza impreuna?
7. Mi-am facut codite intr-o seara, eram curioasa daca mi se increteste parul, iar daca o face cum imi sta creata. Cam asta a iesit.
8. Cine poate sa spuna nu la praline?
9. "Tu ce mai vrei de la mine?"
10. Sa va spun mica poveste cu aceste bratari si de ce eram atat de fericita ca le pot purta din nou: le-am primit pe amandoua cadou, le iubesc si imi sunt tare dragi si acum, dar mi s-au rupt amandoua la scurt timp distanta. De atunci le-am lipit de vreo doua ori pe amandoua, dar tot s-au rupt in acelasi punct. Le-am pus deoparte si acum cand imi cautam ceva farduri le-am gasit. Si le-am dus iar la lipit si momentan se tin bine!

Nu vreau sa va disper cu pozele, de aceea le-am facut colaj, pentru a fi mai simplu pentru voi. Daca vreti sa ma urmariti pe Instagram ma gasiti @maripunct. Nu postez extraordinar de des, recunosc, pentru ca uit sa fac poze la orice, dar incerc sa postez cat de des pot. Ne auzim acolo!

2 comentarii: