joi, 4 februarie 2016

Must use this spring [3]

A trecut atat de mult timp de la ultima postare de acest tip! Asa ca mi-a venit in gand sa ma "motivez" din nou sa folosesc anumite produse, pe care vi le prezint si voua, poate pe unele chiar sa le termin, de ce nu? Stim cat de greu este sa folosim un produs, mai ales cand apare si altul, si altul, si dupa altul care ne place mai mult, iar pe primul il uitam undeva intr-un coltisor, uitat de lume. Fara alte descrieri, va arat poza de grup:



Nu am ales foarte multe, desi ar fi fost muult mai multe, dar am zis sa fiu realista si sa aleg ceva ce chiar pot folosi cat mai des.


In materie de make up am asa:
- Tusul Crema de la Elf care se vede ca mai e putin si se termina. Vreau sa-l termin pentru a-mi cumpara altul, hihihi, pentru ca daca nu stiati, este tusul meu preferat si il recomand oricui!
- Tot de la Elf am quad-ul Flawless Eyeshadow, in nuanta Party Purple. Pe acesta nu vreau sa-l termin, vreau sa incep sa-l folosesc mai des, pentru ca are nuante frumoase de care nu m-am mai atins de mult.
- Un ruj de la Flormar Pretty Cream&Glaze Lipstick in nuanta P312 pe care l-am folosit intr-un timp foarte des, aproape in fiecare zi, dar de care am uitat intre timp.
- Very Me Fat Lash Mascara de la Oriflame, un rimel simplu, care il foloseam pentru machiajul de zi cu zi, dar pe care l-am ignorat in ultimul timp.


La capitolul ingrijire stau mai bine, am doar 2 produse:
- Crema pentru maini si corp de la Avon Naturals cu zmeura si hibiscus. Marea problema cu cremele de corp, nu pot sa le termin. Am deja 3 creme de corp incepute si lasate la jumatate, printre care si aceasta.
- Masca exfolianta cu extract natural de iasomie de la Oriflame. Si de aceasta uit, o las undeva in spate iar ea fiind micuta ramane acolo.

Momentan doar atat ca stiu ca daca imi aleg zeci de produse n-am nici cea mai mica sansa sa termin nici macar unu din ele. Voi ati incercat un produs sau mai multe din cele aratate mai sus? Sa-mi spuneti si parerea voastra despre ele! V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Haha, cunosc problema cu cremele de corp. Eu le transfer intr-un recipient mai mic si le folosesc pe post de crema de maini, pe care o iau cu mine peste tot unde merg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta chiar nu m-am gandit, dar chiar e buna ideea. Mersi :*

      Ștergere