vineri, 19 februarie 2016

Review: Sampon & Balsam Nivea Repair & Targeted Care

Hei! V-am aratat mai demult, prin decembrie, ca am primit noul sampon si balsam de la Nivea, cel pentru par uscat si stresat. Eh, par uscat nu am, dimpotriva, e gras, dar stresat sigur este! Vopsirile dese, schimbarile radicale prin care a trecut parul meu si-au pus amprenta pe el, dar am stiut ca trebuie sa existe ceva care sa-mi "repare", sau cel putin, sa-mi stagneze aceasta deteriorare a parului. 


Am folosit aceasta combinatie de mai mult timp, pentru a-mi face o parere cat mai reala despre produse, si a venit momentul a va zic parerea mea. Le ador! Cam direct, dar sincer vad o imbunatatire a starii parului meu. Parul nu mai ramane la fel de incurcat, varfurile despicate parca nu mai sunt asa evidente, iar per total podoaba mea capilara arata bine. Inca mai am probleme cu caderea parului (nu este in exces, dar este destul de enervant, daca aveti sfaturi pentru aceasta problema lasatimi-le in comentarii), dar in rest nu am nici o problema. Nu am facut matreata, si nici macar logodnicul meu, care a folosit timp de multi ani acelasi sampon, nu a avut nimic de reprosat. 


Balsamul l-am folosit aproape pe tot. Spun aproape ca mi-am cumparat intre timp o masca de par si am inlocuit folosirea balsamului cu cea a mastii, dar pe perioada folosirii lui am observat acea netezire a firelor rebele si ofera si stralucirea parului. Parul nu mi s-a ingrasat mai repede din cauza folosirii lui, deci si asta pentru mine e un plus.

Momentan m-am decis sa il folosesc in continuare, pentru ca sincer, isi face treaba asa cum trebuie si sunt multumita de el. Voi l-ati folosit? Daca da, ce parere aveti despre el? V-am pupat!


2 comentarii:

  1. ma tenteaza sa il cumpar de cand a aparut , deci daca e bun e trecut pe lista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bun, cel putin la mine isi face treaba de minune!

      Ștergere