joi, 3 martie 2016

Februarie pe Instagram!

Wow, cat de repede a trecut luna februarie! Intr-adevar, este cea mai scurta luna din an, dar nu ma asteptam sa treaca chiar atat de repede. Am fost si intr-o mica excursie in locurile copilariei mele, unde m-am relaxat, dar inafara de munca si casa nu am mai stiut altceva. Luna trecuta am fost ceva mai activa pe Instagram, asa ca acum va las sa cititi o noua postare cu ce am mai postat eu pe acolo. 



1. Munca, munca si iar munca...
2. Mi-am cumparat rochita noua! Am iesit putin din zona mea de confort, fiind rosie, dar cui ii pasa? E superba!
3. Surpriza dulce!
4. Desi nu pun mare pret pe Sf. Valentin si Valentine's Day, tot am primit o inimioara si lalele!


5. De fiecare data cand trec pe la mama, cei doi neastamparati nu raman nepozati. Cel putin ala micu' de jos e cel putin model!
6. Cam asa arata o mica amintire din copilaria mea. Ma plimbam pe acele dealuri ore in sir cand eram mica.
7. Mini-excursie la mine la tara, intr-un loc magic!
8. Se vede ca eram obosita, nu?


9. Aici eram la lacul Siriu. Imi place ca inca se vede zapada pe munti...
10. Cam asa de insorita a fost vremea!
11. Pupa-ma!
12. Cand vine primavara, ador sa primesc lalele!


13. Comanda de la Yves-Rocher, pe care v-am prezentat-o si pe blog.
14. Mititeii de ei, cum dorm.
15. Un mic model pe unghii. A trebuit sa testez ultimele oje adaugate in colectie.
16. Bucle si dantela, merg minunat una cu cealalta!

Cam astea au fost cele mai placute poze de pe Instagramul meu, iar daca vreti sa ma urmariti, ma gasiti la @maripunct. Incep sa postez mai des, ce-i drept! Sper sa va placa postarea, va pup!

2 comentarii:

  1. Imi place enorm manichiura ta din poza 15.
    Offtopic, am decis sa te nominalizez pentru The Skincare Tag. Sper ca-mi vei accepta provocarea :) Intrebarile le gasesti aici: https://bepurrfect.wordpress.com/2016/03/11/the-skincare-tag/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! O sa iti accept provocarea si o sa fac tag-ul, mersi pentru nominalizare! :*

      Ștergere