miercuri, 23 martie 2016

Masca de par hidratanta facuta acasa!


Parul meu trece printr-o perioada foaaarte proasta, mai ales din cauza deshitratarii. Pentru ca o sa urmeze in aproape doua luni nunta mea, vreau o schimbare de look si am optat pentru o nuanta diferita a parului meu, total altfel fata de cea actuala. Dar vreau sa imi pregatesc podoaba capilara de aceasta schimbare radicala asa ca am inceput sa mi-l hidratez prin masti de par facute acasa! Daca ati citit acest articol de pe blog, ati aflat ce produse mi-am ales atat pentru ingrijirea corpului, cat si a parului. Era pacat sa nu incerc sa fac si o masca de par, mai ales ca cei de la Secom Romania mi-au dat un bol atat de frumusel pentru a le face! Eu am ales sa imi fac masca din: miere, ulei de migdale si ulei din samburi de struguri.



Singura parte mai... ciudata, sa-i zic asa, este ca trebuie sa amestecati bine de tot pana se omogenizeaza tot continutul, deoarece uleiurile si mierea au densitatea diferita, iar pentru a putea fi aplicata uniform pe par trebuie sa fie omogenizata. Va rog de pe acum sa-mi scuzati minunatul meu deget bandajat, dar cam asa arata masca in forma finala:


Eu am insistat pe varfuri, pentru ca acolo e problema cea mai mare, dar nu am uitat nici de lungimea parului. Din cauza uleiurilor si mierii, masca este foarte vascoasa, asa ca nu o sa fie tocmai usor de aplicat, dar credeti-ma ca a meritat. Am asteptat 30-40 de minute iar dupa spalarea normala a parului si aplicarea balsamului chiar s-a vazut o mica diferenta: parul era mai moale la atingere, mai stralucitor si acel aspect de matura din capul meu a fost diminuat, chiar a observat si o colega de la munca acest lucru. O s-o fac si pe viitor, cand am timp, poate functioneaza la fel de bine si pentru caderea parului, cine stie? 

Voi ce masti de par facute acasa folositi? Spuneti-mi retetele voastre pentru par deshitratat in comentarii. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu