duminică, 13 martie 2016

Noutati de la Secom Romania!

Daca urmariti pagina de Facebook a blogului, ati aflat ca am fost acceptata intr-o noua campanie BUZZStore in colaborare cu Secom Romania, in care eu testez produse fito-dermatocosmetice care mi-au fost recomandate pentru tipul meu de ten si par. 

Am avut putine emotii cand am ajuns la magazin, citisem niste pareri ale altor persoane care au fost deja in magazine si au fost foarte multumite de personal, dar m-am convins si eu ca fetele de acolo sunt foarte prietenoase, amuzante, dornice sa-ti explice absolut orice nelamurire sau curiozitati ai avea. Dupa ce au inteles fetele de acolo cam ce nevoi as avea, mi-au dat patru produse foarte versatile, trei din ele putand fi folosite si pe piele si pe par.



O sa incep cu uleiul de migdale: contine ulei pur de migdale, obtinut prin presare la rece, este bogat in acizi grasi omega 6, are o formula cu un continut ridicat de vitamina E, are efect hidratant, nutritiv si antioxidant, se absoarbe rapid si nu lasa urme grase pe piele. Acesta mi-a fost recomandat pentru a-l folosi pe par, pentru a-l ingriji mai bine. Mi s-a spus ca il pot folosi atat ca pe o masca pe tot parul, dar si pe varfurile despicate si pe parul uscat. Momentan l-am folosit doar pe varfuri, doua-trei picaturi, frecat foarte bine si cam aia e. Imi place ca nu se observa si ii da parului o stralucire placuta.

Uleiul de samburi de struguri: contine ulei pur din samburi de struguri, obtinut prin presare la rece, are un aport ideal de compusi care sutin arhitectura pielii, este o sursa organica de flavonoide, vitamina E, acizi grasi cu efect antiaging si antioxidant ce previne degradarea colagenului si a elastanei pentru atenuarea aspectului ridurilor. Acesta mi-a fost recomandat pentru caderea parului, atenuarea vergeturilor si pentru circulatia proasta de la picioare. Momentan l-am folosit strict pentru vergeturi: mi-am masat uleiul pe respectivele vergeturi pana a intrat in piele. Am mai folosit diverse produse pentru vergeturi si chiar sunt curioasa daca vad o imbunatatire. Mi-a placut foarte mult ca fata de acolo mi-a spus direct si fara ocolisuri ca nu are niciun sens sa ma minta si sa-mi spunca ca o sa-mi dispara de tot, dar o diferenta o sa observ.

Uleiul relaxant de lavanda: este ideal pentru aromaterapie si masaj de relaxare, contine ulei de lavanda, are o formula inalt hidratanta, cu ulei de susan si scualan extras din ulei de masline si contine adaos de ulei esential de ylang ylang pentru potentarea efectelor calmante. Acesta mi-a fost recomandat pentru ca sunt foarte stresata in ultimul timp, mai ales ca de o saptamana sunt in mic "santier" cu casa, pentru ca renovez, iar in curand vine si nunta, asa ca vreau sa ma pregatesc din timp. L-am folosit si pe acesta de doua ori, cand eram foarte stresata si plangeam de nervi si am simtit cum ma relaxez si ma calmez usor.

Ultimul produs e balsamul de buze hidratant: este bogat in lizina, aminoacid cu rol protector si reparator, contine un amestec ideal de uleiuri emoliente (cocos, masline, jojoba, sofranel, ricin), precum si ceara de carnauba, ce hranesc pielea si ii redau textura fina si are aroma naturala de mango din sursa organica. Acesta mi-a fost recomandat pentru prevenirea herpesului, din cauza continutului mare de lizina.


Pe langa aceste produse, inca o cutiuta ma astepta sa o iau acasa: inauntru se afla un bol pentru a-mi prepara masti acasa, 10 vouchere si 10 cataloage cu produsele fito-dermatocosmetice pentru a le imparti prietenelor.


Voi ce spuneti de produsele pe care le-am ales? O sa urmeze o serie de review-uri (sau un video) in care o sa le descriu mai pe larg ce fac, cum fac si daca fac ce promit. Daca vreti sa va inscrieti si voi pe BUZZStore sa aveti sansa sa testati produse va puteti inscrie aici. Va astept la urmatoarea postare, v-am pupat!

2 comentarii:

  1. super postarea :) am vazut campania, m-am inscris, sper sa am si eu ocazia sa le testez :* spuneai ca urmeaza nunta, va fi nunta taa ? <3 sa fie intr un ceas bun !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, va urma nunta mea <3! Inca sunt la pragul de pregatiri, stres si dupa o sa fac o postare speciala in care o sa povestesc tot, cu detalii, sfaturi etc. Mersi :*!

      Ștergere