miercuri, 16 martie 2016

The Skincare Tag

Hei! Recent am fost provocata la un mic tag, si anume "The Skincare Tag" de Ioana de la BePurrfect, careia ii multumesc foarte mult ca s-a gandit la mine. Nu am mai facut de mult timp un tag, asa ca m-am gandit: "De ce nu?", mai ales ca are ca subiect ingrijirea pielii. Asa ca fara alte introduceri o sa raspund direct la intrebari!


1. Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire a pielii.

Pai, primul si primul pas pe care il fac este demachierea. Nu conteaza daca am stat machiata toata ziua sau am stat in pat si m-am uitat la televizor, inainte de toate imi curat tenul. Inainte foloseam Laptele Demachiant Lejer pentru fata si ochi de la Ivatherm, dar acum folosesc Uleiul de migdale de la Secom, dupa imi dau cu Nivea Q10 Serum Pearls iar la final aplic Crema hidratanta Aquafil Light de la Ivatherm. Din cand in cand, imi aplic pentru relaxare Uleiul relaxant de lavanda de la Secom.


2. Ce tip de piele ai?

In principiu am tenul gras. Dar am vazut ca mai nou, in sezonul rece devine destul de ciudatel, in sensul ca devine mixt, uscandu-se pielea in jurul nasului si a fruntii, dar in rest, toata fata elimina excesul de sebum. Nu stiu daca ati mai pomenit asa ceva, dar chiar as vrea sa-mi scrieti in comentarii daca sunt singura care pateste asta.

3. Cel mai bun produs impotriva cosurilor?

Nu prea am avut probleme cu cosurile, decat in perioada de inceput al adolescentei, dar sincer nu prea am folosit multe produse. Cand ma enervam pe un cos, desi stiu ca nu e recomandat sa-l stoarcem, nu puteam sa ma abtin. Dupa ce scoteam ce aveam de scos imi aplicam putin Baneocin pudra si cosul disparea.

4. Servetele demachiante - Da sau nu?

Sincer nu. Le folosesc foarte rar, atunci cand sunt plecata intr-o excursie sau ceva scurt si ca sa nu stau sa ma car cu multe lucruri dupa mine imi iau servetele demachiante. Strict atat.

5. Toner - Da sau nu?

Nu prea am folosit toner, pentru ca personal nu as avea nevoie, dar dupa ce o sa folosesc o sa va anunt!

6. Produse high-end de îngrijire a pielii sau produse high-end de machiaj?

Incerc pe cat posibil sa folosesc produse cat mai naturale pentru ingrijire, ca o alternativa a produselor high-end, asadar raman produsele high-end de machiaj.

7.Care este cel mai neobisnuit produs de îngrijire al pielii pe care l-ai încercat?

Sincer nu prea am testat multe lucruri neobisnuite, tocmai din frica de a nu-mi provoca o reactie adversa. 

8.Ești într-o farmacie și cumperi un singur produs – Ce este? 

Pff, la asta m-am blocat. Fond de ten Joviale de la Ivatherm.

9. Spune-ne sfatul tau de top pentru îngrijirea pielii.

Hidratarea este foarte importanta. Dar nu uitati ca hidratarea vine si din interior, nu numai din exterior. Pentru a avea o piele sanatoasa trebuie sa tineti cont de acest lucru, inainte de toate.

Si cam acesta a fost tag-ul! Sper ca v-a placut, poate ati mai aflat lucruri noi, iar acum o sa dau si eu tag-ul mai departe: Alinei Barbu, Kind of Ira, About women and not only si Makeup Dream. In caz ca cineva vrea sa il faca, este liber sa preia acest tag, numai sa-mi lasati un comentariu cu postarea voastra pentru a citi si eu! V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Merci de tag! Eu l-am facut in urma cu aproximativ un an, l-am recitit si raspunsurile raman cam aceleasi :D
    Si eu am tenul gras, iar iarna e si gras si deshidratat..oh well :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles :D. La mine se schimba destul de des rutina mea, iar eu niciodata nu am vorbit despre ea. Cat de bine ca nu sunt singura cu tenul gras si ciudat (ca sa zic asa) :)). Te pup!

      Ștergere
  2. Sunt de acord cu tine la punctul 9.
    Multumesc tare mult pentru tag. Promit ca il voi face.
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poza frumoasa! ♥ Ma tenteaza serul de la Nivea, iar in poza ta arata atat de bine. ;)) :D
    Am avut si eu o mostra de Joviale si mi-a placut super mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place <3! Si Joviale imi place, isi face treaba foarte bine!

      Ștergere