miercuri, 20 aprilie 2016

OOTD: Wicked witch.

Stiu ca v-am disperat pe Facebook si pe Instagram cu poze de duminica, din mini-excursia la Vulcanii Noroiosi. Dar acum o sa va disper si mai mult! Pentru cei/cele care nu ati vizitat zona, va recomand sa o faceti cat mai repede. Avem o tara atat de frumoasa, cu locuri ce merita vizitate si descoperite, asadar mereu ma bucur cand descopar peisaje si locuri noi. Desi verile copilariei mele le-am petrecit relativ in apropierea Vulcanilor, imi pare rau ca tocmai acum am ajuns, dupa atata timp. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? Desi a fost o duminica superba, cu temperaturi de inceput de vara, parca a fost un pic prea scurta. Am facut multe multe poze, si asadar mi-am ales cateva pentru o postare OOTD pentru ca oricum nu am mai facut una de atat de mult timp. Sper sa va placa!









Rochie - DressLink
Tenesi - CCC

Rochia e cea de vrajitoare, comandata acum mult timp in urma unei colaborari cu cei de la DressLink. Am rupt colaborarea cu ei subit, pentr ca nu am mai primit nici un raspuns sau vreo explicatie de la ei. Dar nu mai conteaza, mie imi place enorm de tare de ea si ma bucur ca am ales-o! Daca vreti sa vedeti mai multe poze, atat din mini-excursie cat si din viata de zi cu zi, va astept sa ma urmariti pe Facebook sau pe Instagram. Pe Youtube o sa incep sa postez filmulete imediat ce o sa imi termin treburile astea mai majore, dar promit ca nu o sa scapati de mine nici acolo! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu