miercuri, 6 iulie 2016

OOTD: Lost in Greece.

Incerc sa mananc un bol maaare de cereale in timp ce scriu postarea asta. Inspiratie nu prea am ca d-abia m-am trezit, dar trebuie sa postez si outfitul asta, neaparat. De foarte multe ori am apelat la combinatia asta, desi nu-mi place rozul, dar am apelat din pricina lejeritatii materialelor. Nu prea am mai purtat haine stramte sau impopotonate, am apelat la haine largute, lejere, in care pielea poate sa respire.Locul in care am facut pozele il puteti vedea mai bine in vlog-ul nou de pe canal, este in Aliki, Thassos, pe situl arheologic, chiar unde a fost o cariera de marmura. Imi este atat de dor de concediul din Grecia acum ca stau sa ma uit la poze, si sincer recomand Thassos-ul la toata lumea, mai ales ca aveti si mare si munte in acelasi loc! Va las pozele de la outfit si mai mult ca sigur ne auzim la partea a doua din vlog! V-am pupat!








Bluza - LC Waikiki
Pantaloni - Koton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu