joi, 14 iulie 2016

Vara asta vreau...

... sa dansez in ploaie de bucurie.
... sa ma bucur de lucrurile marunte.
... sa mai vad rasaritul de la malul marii.



... sa ma plimb cat mai mult.
... sa iubesc mai mult.
... sa fiu mai organizata.
... sa mai vizitez o data Transalpina si Sibiul.


... sa fiu mai productiva.
... sa devin o persoana mai buna.
... sa evoluez.
... sa ma cunosc mai bine.
... sa gasesc puterea sa merg mai departe atunci cand mi-e cel mai greu.

Mai am momente cand inspiratia mi-o ia putin razna si numai despre cosmetice si frumusete nu-mi vine sa scriu. Vreau multe vara asta, dar astea sunt principalele lucruri pe care vreau sa mi le indeplinesc. Desi o sa fiu un pic prea personala cu voi, simt ca am ajuns intr-un punct in care, sa zicem, nu prea ma mai multumeste si nu ma ambitioneaza nimic. Desi am un motiv foarte puternic pentru care sa lupt, parca toata ambitia mea a disparut. Nu este prima oara cand patesc asta, dar parca acum este mai grav. Sunt bine, nu am motive sa sufar sau sa decad, dar pur si simplu am intrat intr-o stare de spleen. Dar vreau sa ma schimb, Trebuie sa ma schimb. Vreau. 

Va anunt de pe acum ca saptamana viitoare iar plec din tara. Daca vreti sa vedeti poze din locurile in care merg si sa ma urmariti, dati un like paginii de Facebook si un follow pe Instagram. Nu stiu ce parere o sa aveti despre asta, dar spuneti-mi, voi ce vreti sa faceti vara asta? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu