sâmbătă, 2 iulie 2016

Vlog: Hai cu mine in Thassos! [part I]

Am reusit sa editez prima parte din vlog! Va puteti imagina ca am reusit performanta asta? M-am intors de la greci, am avut niste probleme de sanatate, acum am ditai raceala pe cap, este minunat! In prima parte va prezint imprejurimile, ma si vedeti, va arat un loc care mi-a fost foarte drag, mai exact situl arheologic de la Aliki, dar urmeaza si partea a doua in care va arat mai multe locuri. Daca puneam cap la cap toate filmuletele ajungeam la un vlog de vreo juma' de ora, dar am zis sa-l impart in doua pentru a nu va plictisi prea tare. O sa incep sa editez si la partea a doua, iar cum e gata va anunt si de acela. In rest, luati-va o cana de ceai/cafea/compot sau ce beti voi si bucurati-va de video! V-am pupat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu