miercuri, 17 august 2016

De ce nu prea ma machiez in timpul verii?

Este prea cald. Sau bine, cel putin pentru mine este mult prea cald iar asta ma cam tine in casa. Prefer sa stau linistita in fata laptopului, acasa, decat sa umblu prin Bucurestiul asta inflacarat. Incerc sa fiu cat mai comoda vara, mai ales ca acum, cu burtica, lucrurile s-au cam ingreunat, dar totusi incerc sa fac fata caldurii fara mult efort. Acesta este un motiv pentru care eu vara nu ma machiez, aproape deloc, decat la ocazii, sau in anumite circumstante in care e nevoie. 



Asa cum incerc sa imi fac corpul sa respire cat mai mult, nepurtand haine prea stramte sau prea multe, asa incerc si cu fata mea, sa o las curata, libera, sa respire. Prefer sa ma dau cu o crema hidratanta pe fata si sa imi simt fata curata toata ziua, decat sa ma machiez si sa-mi simt fata incarcata, indiferent cat de putin fond de ten sau cat de putine farduri as folosi. Din punctul meu de vedere vara nu e facuta pentru machiaj, ci pentru a scoate naturaletea la iveala. Am cearcane, cosuri, puncte negre si alte semne pe fata, dar ce credeti? Nu-mi pasa. Ma consider frumoasa asa cum sunt, ma consider perfecta asa cum sunt, desi sunt altele care sunt de o mie de ori mai frumoasa decat mine, ma simt impacata cu mine.


Da, o data ce se lasa racoarea o sa imi revin din aceasta perioada de pauza si de cate ori o sa am ocazia, nu o sa ratez sa ma machiez. Dar hai sa nu ne fie rusine de ceea ce suntem si sa ne dezvaluim fetele, macar in perioada verii. Voi ce faceti in perioada verii? Va machiati sau va lasati tenul liber? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu