vineri, 19 august 2016

Review: Pudra High Definition e.l.f. Studio

Imi doream de foarte mult timp o pudra translucida, parca de prea mult timp, asa ca in ultima comanda data la e.l.f. s-a aflat si pudra High Definition din gama Studio. Stiu ca atunci era si o oferta, asa ca am prins-o la pretul de 26 de lei, un pret foarte bun din punctul meu de vedere. 




Ce spun ei?

Aceasta pudra creaza un efect „soft focus” pentru ten. Acopera ridurile fine si imperfectiunile pentru obtinerea unui ten radiant. Pudra incredibil de usoara si invizibila este potrivita pentru un machiaj profesional sau pentru unul care poate fi purtat in fiecare zi.



Ce spun eu?

Am ramas placut surprinsa la prima aplicare de faptul ca matifiaza tenul si nu il incarca. Un aspect foarte important pentru unele persoane ar fi ca dupa aplicare, tenul se deschide un pic la culoare, dar aproape insemnificativ. Fiind o pudra translucida se adapteaza pe tenul deschis, indiferent de nuanta, dar odata ce e aplicata lasa un aspect foarte placut tenului. Nu este necesara reaplicarea ei, nici pe zile toride cum au fost vara aceasta, iar un strat subtil de pudra este indeajuns. Are un gramaj de 8 grame, iar din punctul meu de vedere o sa ma tina indeajuns de mult pana va fi nevoie sa imi cumpar alta pudra. Per total imi place foarte mult pudra, mai ales din cauza adaptabilitatii ei, pentru ca vara, desi ne mai bronzam un pic, nu o sa mai fie necesara schimbarea ei. Se aplica foarte usor cu o pensula pentru pudra, dar aveti grija cand intoarceti recipientul sa cada produsul in capac prin acele gaurele: e posibil sa cada cam mult produs si o sa faca mai grea aplicarea pudrei. O gasiti pe site-ul celor de la e.l.f., aici, iar pretul intreg al acesteia este de 38 de lei, dar de cele mai multe ori sunt oferte si o puteti lua mult mai ieftin. 

Voi ati folosit aceasta pudra? Daca da, v-a placut? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu