miercuri, 31 august 2016

Roscat: da sau nu?


Daca ma urmariti de ceva timp, ati observat ca parul meu trece prin schimbari dese, bruste, si de tot felul. Culoarea mea de suflet a parului meu este roscatul, desi este atat de greu de intretinut, il ador atat de mult! Mi se pare ca ma prinde cel mai bine dintre toate culorile si nuantele, si nu oricare, ci roscatul acela aprins, puternic, rosul pur. Dar daca ati crezut ca roscatul este usor de intretinut, va anunt de pe acum ca numai usor nu se mentine, asadar, fiind pentru o perioada destul de lunga roscata, m-am decis sa fac o lista cu lucrurile care sunt in dezavantajul roscatului.


1. Prinde destul de greu pe parul inchis la culoare. Daca se intampla sa aveti o culoare deschisa la par, un blond inchis, un castaniu deschis, atunci va prinde destul de bine nuanta, chiar si una vibranta, dar daca aveti un saten inchis sau chiar un brunet, asteptati-va doar la niste reflexii.

2. Odata prins roscatul, asteptati-va sa nu mai iasa pentru o perioada lunga de timp. Sa zicem ca v-ati dorit foarte mult sa fiti roscata, v-ati vopsit, a prins culoarea dar parca nu este ceea ce trebuie si vreti sa reveniti inapoi la culoarea initiala. Nu, nu o sa se intample asta prea curand. Desi este posibil sa prinda vopseaua din prima, asteptati-va la pigment roscat mult si bine.

3. Fiecare baie pe care o veti face va semana cu locul unei crime. Cred ca este cel mai simplu spus. O sa curga foarte multa vopsea din par, la fiecare spalare, mai ales la inceputul "calatoriei roscate". Odata prins pigmentul pe firul de par o sa iasa mai greu din par, dar tot o sa curga vopseaua incontinuu. Nu doar o data am vazut baia rosie, desi ea originala e alba. Pana si la mare lasam dare rosii prin apa, de parca tot sangeram si sangeram...

4. La fiecare spalare o sa aveti o alta nuanta de roscat. Aici e ori un avantaj, pentru persoanele ca mine carora le place sa fie mereu diferiti, pentru ca pe mine nu ma deranja ca astazi era mai putin roscata o suvita si aveam mereu parul diferit, dar poate fi si un dezavantaj foarte mare pentru persoanele carora le place stabilitatea.

5. O sa va ardeti parul. Ce imi e ca te faci blonda, ce imi e ca te faci roscata, la fel de mult iti vei arde parul cu vopseaua. O sa fie o problema ca oricat balsam vei folosi, varfurile tot or sa fie despicate destul de des, iar asta inseamna sa te tunzi mai des, ingrijirea mai atenta a parului, pe scurt, mai multe batai de cap!

Toata viata mea roscatul o sa ramana culoarea mea de suflet. De fiecare data cand ma voi plictisi de culoarea actuala, o sa revin mereu cu drag la roscat, desi aveti niste dezavantaje destul de marisioare, pe care eu am incercat sa vi le enumar mai sus. Dar din puctul meu de vedere, daca nu te-ar avantaja sau daca nu iti doresti cu adevarat aceasta culoare, sincer, nici nu va pierdeti timpul sa va faceti, pentru ca mai rau o sa va enervati. Este o culoare pe care trebuie sa o intretii non-stop, fara incetare, este o culoare in care trebuie sa investiti. Dar daca va doriti, atunci va zic cu toata inima sa va faceti roscate!


Voi ce alte dezavantaje ati adauga la lista? Dar ca avantaje? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Hehe cine stie cand, dar si mie imi place roscatul, pana acum m-am facut cu nuantator. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E culoarea care iese cel mai mult in evidenta :). Eu culmea, nu m-am facut niciodata cu nuantator :D

      Ștergere